Agp Grafikkort, til spil, hvad skal man væ~
Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-09-08 15:49

Hej NG.

Junior vil have nyt gfx kort i maskinen, og det er nok også tiltrængt
(geforece 4600 128 MB)

Men da der kun er AGP på bundplanken ser udvalget begrænset ud..

Mest hooked på noget Nvidia..med 512 MB
Hvilket lader os til bage ved:
7900 GS
7600 GS
7600 GT
7300 GT

Maskinen består i øvrigt af P4 3Ghz og 1,5 GB DDR

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-09-08 19:27

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:48ce75df$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> 7600 GT
> 7300 GT
>
> Maskinen består i øvrigt af P4 3Ghz og 1,5 GB DDR

Når nu der skal skiftes, ville jeg nok vælge 7900 gtx eller 7900 gt i stedet
for. Især gtx modellen er noget hurtigere.
Den er nok ikke så nem at få fat i fra ny, men så ville jeg nok i stedet
prøve at få fat i et brugt, som burde være til at få fat i til rimelige
penge.

Kurt

Fra : Hagar

Dato : 15-09-08 21:33

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:48ce75df$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> 7600 GT
> 7300 GT
>
> Maskinen består i øvrigt af P4 3Ghz og 1,5 GB DDR

Jeg havde et Geforce 7950GT som dette
http://computergeil.dk/geforce-7950gt.11379.ahtml dog ikke pasivt kølet, og
der kunne køre Medal of Honor Airborne, ellers et spil der trækker tænder ud
på mindre kort. Det har shader 3, som mange nye spil kræver i dag. Hvor du
kan købe det som nyt, det ved jeg så ikke.

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-09-08 11:15

Petersen_Michael wrote:

> Hej NG.

Hej. Har du prøvet grafikkort-gruppen?

Jesper Poulsen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 16-09-08 14:44

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> wrote:

> Hej. Har du prøvet grafikkort-gruppen?

Nej, jeg havde ikke bemærket at der var en specifik grafikkort gruppe, tak
for oplysningen.

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen