Godt køb dårligt køb..?
Fra : Pomfrit

Dato : 14-09-08 17:22

Hva er jeres mening om det her grafikkort..? Eller er Asus bedre...?

http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2111710&lokation

Skal bruges til de sidste nye spil... Crysis Warhead / Alone In The Dark 5

På forhånd tak

Pomfrit

Fra : Kim

Dato : 14-09-08 18:45

"Pomfrit" <willow_boy1979@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hva er jeres mening om det her grafikkort..? Eller er Asus bedre...?
>
> http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2111710&lokation
>
> Skal bruges til de sidste nye spil... Crysis Warhead / Alone In The Dark 5

Tjae... Du kan få et nyere med det dobbelte RAM på for et par
hundrede mere:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=441982&searchArea=&Soegeord=

Mvh, Kim

Fra : Mads

Dato : 14-09-08 19:41

On Sun, 14 Sep 2008 19:44:54 +0200, "Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk>
wrote:

>Tjae... Du kan få et nyere med det dobbelte RAM på for et par
>hundrede mere:
>http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=441982&searchArea=&Soegeord=
>
>Mvh, Kim
Det er jo et pris der er mere end 40% højere, ja næsten 50%

og er et GF 9600 egentligt så ret meget hurtigere end et 8800GT ?

Fra : Kim

Dato : 14-09-08 20:06

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen
> On Sun, 14 Sep 2008 19:44:54 +0200, "Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk>
> wrote:
>

> og er et GF 9600 egentligt så ret meget hurtigere end et 8800GT ?

Er GF 9600 overhovedet ligeså hurtig som et GF 8800GT ?

Kim

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 15-09-08 18:29

Pomfrit wrote:
> [...]
>
> http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2111710&lokation
>
> Skal bruges til de sidste nye spil... Crysis Warhead / Alone In The

Det er et spørgsmål der egentlig hører hjemme i
news:dk.edb.hardware.grafikkort , der får du sikkert også bedre svar

Når det er sagt, så ville jeg selv foreslå at kigge på dette kort, et Radeon
4850 til 1100,- :
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=458089&searchArea=&Soegeord=

Det er klart hurtigere end et 8800GT.

Alternativt ville jeg kigge efter et overclocket 8800GT, men til en
billigere pris.

Venlig hilsen
Henrik