Router Linksys
Fra : -JH-

Dato : 14-09-08 09:04

Hej
Ved ikke om det er det rigtig sted!!
Men jeg har lige fået en Router Linksys wrp400
den har trådløs funktion, men der står at den ikke er aktiveret, men at den
kan aktiveret, men hvordan gør jeg det!!!???
Det står også at dettte sker på eget ansvar!!
Nogen som kan hjølpe.

Hilsen John

Fra : Ole C

Dato : 14-09-08 09:31

-JH- skrev blandt andet:

> [...]
> at den kan aktiveret, men hvordan gør jeg det!!!???
> Det står også at dettte sker på eget ansvar!!

Den rigtige gruppe er: dk.edb.netvaerk.traadloest

--
vh
Ole C

Fra : -JH-