Fotopatron til printer
Fra : Spilopmager

Dato : 13-09-08 13:13

Hej NG.

Jeg har købt en fotopatron til min printer. Hvordan er det nu lige... skal
den side i sammen med den sorte patron eller sammen med farvepatronen?

På forhånd tak for svar.

/Spilopmager

Fra : Henning

Dato : 13-09-08 14:03

On Sat, 13 Sep 2008 14:12:43 +0200, "Spilopmager"
<spilopmager@hotmail.com> wrote:

>Hej NG.
>
>Jeg har købt en fotopatron til min printer. Hvordan er det nu lige... skal
>den side i sammen med den sorte patron eller sammen med farvepatronen?

Det ville helt sikkert hjælpe hvis du fortalte lidt mere om din
printer - f.eks. hvilket mærke...

Fra : Spilopmager

Dato : 13-09-08 18:49

> Det ville helt sikkert hjælpe hvis du fortalte lidt mere om din
> printer - f.eks. hvilket mærke.../

HP Photosmart 2575

mvh
SPilopmager