Ny lille pc
Fra : Nederbasse

Dato : 11-09-08 09:22

Hej

Jeg har tænkt på at købe en Acer Veriton 1000
men findes der andre små lydløse pc'er som alternativ?

Lars

Fra : Ole C

Dato : 11-09-08 11:45

Nederbasse skrev blandt andet:

> Hej
>
> Jeg har tænkt på at købe en Acer Veriton 1000
> men findes der andre små lydløse pc'er som alternativ?
>
> Lars

Det ved de sikkert i gruppen for bærbare.....

--
vh
Ole C

Fra : J

Dato : 11-09-08 14:59

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Det ved de sikkert i gruppen for bærbare.....
>
> --
> vh
> Ole C

Ja, Ole C, han er klog.

Fra : Ole C

Dato : 11-09-08 19:01

J skrev blandt andet:

> Ja, Ole C, han er klog.

Rigtig klog, ja
En bærbar er da et glimrende alternativ til den omtalte Acer - og kan godt
konkurrere både mht. pris og specifikationer.
Så det....

--
vh
Ole C

Fra : Hagar

Dato : 11-09-08 15:28

> Det ved de sikkert i gruppen for bærbare.....
>
> --
> vh
> Ole C

Den vil da være lidt besværlig at slæbe rundt på

Hagar

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 11-09-08 17:36

"Nederbasse" <ln@noham.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har tænkt på at købe en Acer Veriton 1000
> men findes der andre små lydløse pc'er som alternativ?
>
> Lars

Nu ved jeg ikke hvad du vil bruge den til men til mit normale forbrug
burde denne være ok http://www.pcworld.dk/art/10181?a=category&i=246
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Nederbasse

Dato : 15-09-08 07:01

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
> "Nederbasse" <ln@noham.dk> skrev i en meddelelse

> Nu ved jeg ikke hvad du vil bruge den til men til mit normale forbrug
> [...]
Jeps den ser fin ud
Takker

Lars