Sort/hvid laser m/netværk ?
Fra : Autocadster

Dato : 08-09-08 18:32

Hvilken laser printer med netværk er god til billige penge ?

Autocadster / 2620

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-09-08 18:44

On Mon, 08 Sep 2008 19:32:15 +0200, Autocadster
<autocadster@gmail.com> wrote:

>Hvilken laser printer med netværk er god til billige penge ?

Kig efter Brother printere, f.eks HL 2150N til lige godt en tusse.

Bemærk dog, at prismæssigt er der ikke langt op til farvelasere med
duplex, etc...

Men det er sæ'følig dit behov og din pengepung der bestemmer....

<mlr>

Fra : Autocadster

Dato : 08-09-08 20:32

Michael Rasmussen kom med følgende:

> Kig efter Brother printere, f.eks HL 2150N til lige godt en tusse.
>
> Bemærk dog, at prismæssigt er der ikke langt op til farvelasere med
> duplex, etc...

Hvad kan anbefales der ?

Autocadster / 2620

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 09-09-08 02:40

On Mon, 08 Sep 2008 21:31:30 +0200, Autocadster

>Hvad kan anbefales der ?

Hvis du er lidt hurtig, så måske en Samsung CLP-510N til 1.999

http://kortlink.dk/5r8d

<mlr>

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-09-08 17:16

Michael Rasmussen <michael@invalid> wrote:

> Kig efter Brother printere, f.eks HL 2150N til lige godt en tusse.

Brother er godt til blandet miljøer; Windows og Mac OS X.

--
..rotinom siht edisni deppart m'I !PLEH

Fra : Autocadster

Dato : 09-09-08 17:30

Axel Hammerschmidt forklarede den 09-09-2008:

> Brother er godt til blandet miljøer; Windows og Mac OS X.

Og det er præcis i sådan det skal bruges

Autocadster / 2620

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-09-08 18:00

Autocadster <autocadster@gmail.com> wrote:

> Axel Hammerschmidt forklarede den 09-09-2008:

> Og det er præcis i sådan det skal bruges

Ja, jeg har skam lagt mærke til dig over i Mac gruppen

--
..rotinom siht edisni deppart m'I !PLEH

Fra : Autocadster

Dato : 09-09-08 18:16

Axel Hammerschmidt kom med følgende:

> Ja, jeg har skam lagt mærke til dig over i Mac gruppen

Sorry... nybegynder med stort NY

Autocadster / 2620