Micro SD skrivebeskyttet?
Fra : RK

Dato : 08-09-08 18:25

Er der nogen måde at ophæve skrivebeskyttelsen på et Micro SD kort. Det har
siddet i et barns mobil der nu siger at hukommelsen er fuld. Aner ikke hvad
der er sket? Når jeg sætter det i min PC siger den at kortet er
skrivebeskyttet. Er der nogen her der kender et trick?

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-08 18:32

On Mon, 8 Sep 2008 19:25:04 +0200, "RK" <at@at.at> wrote:

> [...]
>der er sket? Når jeg sætter det i min PC siger den at kortet er
>skrivebeskyttet. Er der nogen her der kender et trick?

enten er der en hardware lås på siden af kortet (har aldrig set et
micro SD kort

eller også skrive beskytter telefonen automatisk filerne

marker filerne højre klik og vis egenskaber fjern flue ben i
skrivebeskyttet og du bør kunne slette dem

ellers formater kortet.