UPS hvilken ?
Fra : Bo

Dato : 05-09-08 17:04

APC Smart-UPS 1000VA
APC BackUPS RS 1000 VA
Hvad gør de 2 jeg kan ikke oversætte til dansk ? Forklar venligt
hvad I anbefaler jeg skal købe af UPS - tak vh Bo

Fra : Ken

Dato : 06-09-08 07:03

On Fri, 5 Sep 2008 16:04:00 -0700 (PDT), Bo <solfranz47@gmail.com>
wrote:

> APC Smart-UPS 1000VA
> APC BackUPS RS 1000VA
> Hvad gør de 2 jeg kan ikke oversætte til dansk ? Forklar venligt
> hvad I anbefaler jeg skal købe af UPS - tak vh Bo

APC Smart-UPS 1000VA Sine wave
http://www.apcc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SUA1000I&ISOCountryCode=dk

APC BackUPS RS 1000VA Modified square wave
http://www.apcc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=BR1000I&ISOCountryCode=dk

Smart-UPS är bättre och dyrare förstås.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-09-08 09:26

Ken wrote:

> APC Smart-UPS 1000VA Sine wave

Ren forsyningsspænding (det der kommer ud af kraftværkerne er også sinus).

> APC BackUPS RS 1000VA Modified square wave

Forsyningsspændingen er ikke ren. Et modificeret firkantsignal er en
billig løsning.

Hvis der kun skal drives switchmode-forsyninger, så er BackUPS'en god
nok. Hvis der skal drive traditionelle forsyninger, så er Smart-UPS'en
klart at foretrække.

Jesper Poulsen