Microfon lyd
Fra : Jan

Dato : 05-09-08 12:19

Jeg har prøvet og prøvet at sætte microfon lyden til ikke at lave ekko,og nå
jeg er på teamspaek så får jeg at vide at jeg enten hakker i det eller der
er forvrænget ekko
nogen der kan hjælpe ?
jeg køre med xp home og Realtec indbygget lydkort
mvh
Jan

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 05-09-08 17:09

"Jan" <jbhdk@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> der er forvrænget ekko
> nogen der kan hjælpe ?
> jeg køre med xp home og Realtec indbygget lydkort

Sluk for mikrofonindgang i afspille-mikseren.
Juster lydstyrken på mikrofonindgangen i indspille-mikseren.

Fra : Jan

Dato : 06-09-08 17:33

Tak for hjælpen , det hjalp