større strømforsyning ?
Fra : MFN

Dato : 05-09-08 10:22

Har fået ny pc. Overvejer at smide en harddisk mere i. Er i forvejen
monteret med 2 dvd-brændere. Vil det betyde jeg skal have en større
strømforsyning i ? Den er vist på 530w den der allerede sidder i.

mvh
Michael

Fra : ShutEye

Dato : 05-09-08 10:34

> Har fået ny pc. Overvejer at smide en harddisk mere i. Er i forvejen
> monteret med 2 dvd-brændere. Vil det betyde jeg skal have en større
> strømforsyning i ? Den er vist på 530w den der allerede sidder i.

Lidt mere info om resten af hardwaren, tak.
GPU? CPU?
DVD-brændere og harddiske trækker ikke det store ...

Fra : MFN

Dato : 05-09-08 10:48

Tak for det hurtige svar.

Intel E8500 duo cpu, 8gb ram, Geforce 9800GT skærmkort, Gigabyte bundkort,
floppydrev, ekstra kabinet-blæser, D-link pci trådløs netkort

/Michael

Fra : J

Dato : 05-09-08 11:39

On Fri, 5 Sep 2008 11:47:33 +0200, "MFN" <mfnprivat@msn.com> wrote:

>Tak for det hurtige svar.
>
>Intel E8500 duo cpu, 8gb ram, Geforce 9800GT skærmkort, Gigabyte bundkort,
>floppydrev, ekstra kabinet-blæser, D-link pci trådløs netkort

Det er lidt marginalt. Sådan et grafikkort kan vist finde på at trække
næsten 400 W (jeg ved det ikke helt). Jeg vil sige, at det kommer an
på kvaliteten af din 530W PSU. Hvis du ikke overclocker den CPU, burde
det vel kunne gå.
Kan ellers foreslå den berømte HX620W corsair PSU.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=217542&searchArea=&Soegeord=

mvh

John

Fra : Morten Wartou

Dato : 05-09-08 12:25

Det bør absolut ikke give nogen problemer.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou