Internetproblemer med Dell
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 04-09-08 17:39

Hej
Har en Dell GX 620 desktop nr. HBQPX1J. Har slettet harddisken og begyndt
forfra. Alt er gået efter planen, har installeret windows XP samt driver til
grafikkort og lydkort. Men jeg kan ikke komme på nettet.Har installeret
chipssæt til do.. lige meget hvad vil den ikke på nettet. Hvorfor?
Nils

Fra : Holst

Dato : 04-09-08 18:03

Nils Boesgaard wrote:

> [...]
> grafikkort og lydkort. Men jeg kan ikke komme på nettet.Har installeret
> chipssæt til do.. lige meget hvad vil den ikke på nettet. Hvorfor?

Har du forsøgt at oprette en ny forbindelse?

Fra : Martin Hughes

Dato : 04-09-08 19:17

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> wrote in message
> [...]
> til grafikkort og lydkort. Men jeg kan ikke komme på nettet.Har
> installeret chipssæt til do.. lige meget hvad vil den ikke på nettet.
Har du været inde på WWW.DELL.DK og angive din servicekode: HBQPX1J så kan
du hente drivers til dit netkort.
Under drivere og downloads. Husk at tillade popups på siden.
Vil mene det er denne du har brug for: http://tinyurl.com/5zdtys

Mvh
Martin

Fra : Henning

Dato : 04-09-08 19:56

On Thu, 4 Sep 2008 18:39:11 +0200, "Nils Boesgaard"
> [...]

>forfra. Alt er gået efter planen, har installeret windows XP samt driver til

Hvordan forfra? Med restorepartitionen eller på den gammeldags måde?

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 04-09-08 21:08

På den gammeldags måde . Først formater harddisk, så install windows XP pro.
Jeg har naturligvis fundet driverne på Dell's hjemmeside men jeg er blot i
tvil om hvilket chipssæt. Der er to at vælge imellem. Computeren er fra
2004/05 og er med en Intel processor.
Nils

Fra : Martin Hughes

Dato : 05-09-08 05:48

> [...]
> tvil om hvilket chipssæt. Der er to at vælge imellem. Computeren er fra

Juhuuuu Niels. Har du hentet den jeg linker til?

Fra : brian

Dato : 05-09-08 08:17

> [...]

>grafikkort og lydkort. Men jeg kan ikke komme på nettet.Har installeret
>chipssæt til do.. lige meget hvad vil den ikke på nettet. Hvorfor?

Hej

Ja foretningen gik ned og blev re etableret af ny ejer.
Der var så vidt jeg ved ikke lukket så meget som en dag.

Jeg har gennem de sidste år handlet for +300.000 der og altid fået god
behandling.
Bestiller jeg kl 17.00 er det med posten næste formiddag (hvis det er
lager varer)
Har fået opringninger fra supportere der lige ville fortælle at hvis
jeg valgte det grafik kort frem for det så fik jeg lige de sidste 5 %
hastighed med.
for ikke så længe siden bestilte jeg 4 GB ram til en XP og de ringede
lige og fortalte at XP slet ikke kunne håndtere 4 GB så jeg kunne lige
så godt købe mindre.
Har fundet ekstra gaver i pakker der blev leveret har spurgt om det
var en fejl. næ vi syntes blot du skulle have lidt ekstra.

I bund og grund en gedin foretning.

Alt jeg har reklameret er promte uden bøvl blevet ombyttet eller
refunderet.

Citat fra anonce på shg ", Windows Vista Business (XP Downgrade CD
medfølger)"
god service bare der burgde have stået (XP UPGRADE CD medfølger) *G*

Hva ka jeg sige gidder snart ingen gang kigge andre steder for at
spare lidt for det er super service hos SHG

hilsen

Brian

Fra : Jubii

Dato : 05-09-08 08:55

"brian" <no@no.dk> skrev i meddelelsen
> Hva ka jeg sige gidder snart ingen gang kigge andre steder for
> at
> spare lidt for det er super service hos SHG
>
> hilsen
>
> Brian

Han vil nok undre sig over hans indlæg ikke kommer med i SHG
tråden.

Fra : brian

Dato : 05-09-08 08:57

nej hvor lande det indlæg godt