Problemer med å åpne AVI-filer i Vista?
Fra : PK

Dato : 02-09-08 06:52

På min tidligere pc med Windows XP og 512 mb ram, hadde jeg ikke noen
problemer med å åpne avi filer. Jeg har nå en pc med Vista og 1 gb
ram, men den har problemer med å åpne og kjøre disse filene. Hva kan
dette komme av?

PK

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 02-09-08 14:00

PK wrote:
> [...]
> problemer med å åpne avi filer. Jeg har nå en pc med Vista og 1 gb
> ram, men den har problemer med å åpne og kjøre disse filene. Hva kan

Der mangler sandsynligvis det relevante Codec; måske XviD/DivX.

Fra : Henning

Dato : 02-09-08 14:06

On Tue, 2 Sep 2008 05:52:10 -0700 (PDT), PK <perkrist@broadpark.no>
wrote:

> [...]
>problemer med å åpne avi filer. Jeg har nå en pc med Vista og 1 gb
>ram, men den har problemer med å åpne og kjøre disse filene. Hva kan

Næppe noget hardware-relateret?