Blue screen of death når jeg skifter cd el~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-09-08 12:13

Hej

Har bygget ny maskine og den har en underlig fejl. Jeg har 3 dvd-brændere i
maskinen så det går hurtigere med at kopiere firmaets præsentations dvd.
Hvis jeg installere noget der er på mere end en skive, får jeg Blue screen
of death, når jeg vil skifte cd. Er der nogle der har et bud på hvorfor det
sker?

Sysinfo.

Quad Q9300
XFX MB-780I-ISH9, nForce 780
XFX GeForce 8800GTX, 575M
Kingston DDR2-800, 2x2048MB
3xsamsung writemaster dvd drev

Stef

Fra : Henning

Dato : 02-09-08 13:46

On Tue, 2 Sep 2008 13:12:53 +0200, "Stefan Jacobsen"
<stefware@email.dk> wrote:

> [...]
>of death, når jeg vil skifte cd. Er der nogle der har et bud på hvorfor det

Prøv i windows-gruppen sammen med fejlkoden fra BSOD

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-09-08 16:46

Henning wrote:

> Prøv i windows-gruppen sammen med fejlkoden fra BSOD

BSOD er ofte hardware-relateret, så helt på afveje var han da ikke ...

Med venlig hilsen

Peter Larsen