Ïîìîùü àñïèðàíòàì
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-08 07:39

Âîñòî÷íîóêðàèíñêèé èíôîðìàöèîííî-àíàëèòè÷åñêèé öåíòð ( http://ukrdiss.narod.ru )
- îðãàíèçàöèÿ ñ âîñüìèëåòíèì ñòàæåì ðàáîòû â
îáëàñòè àíàëèòè÷åñêèõ èññëåäîâàíèé (íàïèñàíèå äèññåðòàöèé, ñîïðîâîæäåíèå,
ýêñïåðèìåíòàëüíûå ÷àñòè) - óíèêàëüíûå ðàñöåíêè, îðèåíòèðîâàííûå íà ðåàëüíûõ
àñïèðàíòîâ (îò 7 òûñ. ãðí. çà íàïèñàíèå ðàáîòû öåëèêîì).
Ñ íàìè ñîòðóäíè÷àþò áîëåå 70 êàíäèäàòîâ íàóê, 6 äîêòîðîâ èç Ñóì, Ïîëòàâû,
Êèåâà, Õàðüêîâà, Ëüâîâà ñ îãðîìíûì îïûòîì èñïîëíåíèÿ ðàáîò è çíàíèåì
ñïåöèôèêè çàùèòû.
Çà âðåìÿ íàøåé ðàáîòû áûëî çàùèùåíî:
- êàíäèäàòñêèõ äèññåðòàöèé - 52;
- äîêòîðñêèõ äèññåðòàöèé - 9;
- äèïëîìíûõ ðàáîò - 354;
- êóðñîâûõ ðàáîò - 5 481.
Ýòè ðàáîòû áûëè ïîäãîòîâëåíû íàìè!

Åñëè æå Âû îãðàíè÷åíû â ñðåäñòâàõ, ëèáî æåëàåòå âûïîëíèòü ðàáîòó
ñàìîñòîÿòåëüíî (ìîæåò, Âàì íå õâàòàåò èíôîðìàöèè ïî Âàøåé òåìå) - ìû
ïðåäëàãàåì ïîäáîð è äîñòàâêó äèññåðòàöèé èç Ðîññèè, Êàçàõñòàíà, Áåëîðóññèè,
Óêðàèíû, ÑØÀ (öåíû - îò 170 ãðí, ïðè äîñòàâêå íåñêîëüêèõ - ñêèäêè).

íàøè òåëåôîíû â ã.Ñóìû (0542) 619-292
ìîá. 8 (050) 910-47-74
e-mail: dissertant@ukr.net
ã.Ñóìû, ïë.Íåçàâèñèìîñòè, 1, (ãîñò. "Ñóìû"), îôèñ 308.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-08-08 17:50

"Ïîìîùü Añïèpàíòàì" skrev i en meddelelse
> Âîñòî÷íîóêðàèíñêèé èíôîðìàöèîííî-àíàëèòè÷åñêèé öåíòð

Jamen - det lyder da i mine ører meget sandsynligt ?

Jan

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 29-08-08 18:23

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> Jamen - det lyder da i mine ører meget sandsynligt ?
>
> Jan

Absolut ja! Meget sigende emneoverskrift, må man sige.
Det tager jeg sgu hatten af for!

Kent.

Fra : Autocadster

Dato : 29-08-08 18:55

Jan Vestergaard udtrykte præcist:

> Jamen - det lyder da i mine ører meget sandsynligt ?

Rigtig smart at give en spammer opmærksomhed, afsender har spammet hele
dk hirakiet... hvad med en fut væk, eller evt. til jeres egen mail
adresse

Autocadster / 2620

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-08-08 20:00

"Autocadster" skrev i en meddelelse
> Rigtig smart at give en spammer opmærksomhed

Du har desværre ret - det var det første indlæg, jeg så, og så ville jeg
"lige" være lidt morsom ;-(

Siden har jeg så mødt indlægget i samtlige grupper ;-(

Men satte hurtigt et filter op på afsenderen, da han "heldigvis" ikke
ændrer den hver gang, som nogle af spammerne gør.

Jan

Fra : Martin Hughes

Dato : 29-08-08 22:00

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Men satte hurtigt et filter op på afsenderen, da han "heldigvis" ikke
> ændrer den hver gang, som nogle af spammerne gør.

Opmærksomhed eller ej jeg ville nu alligevel gerne kunne læse det skidt.

Oversat teksten til dansk.

Vostochnoukrainsky Information and Analysis Centre (http://ukrdiss.narod.ru)

-- Organisationen med otte års arbejde i

et område for en politisk undersøgelser (skriftlig afhandling ledsagere,

Pilot dele) - unikke pac Awards, der er rettet mod reelle

studerende (fra 7 ths. skrivefast arbejdet helt).

Vi samarbejder mere end 70 ansøgere til en videnskab, 6 læger fra den sum,
Poltava,

Kiev, Kharkov, Lviv med et væld af erfaringer og viden om udførelsen

specificitet af beskyttelse.

Under vores arbejde var beskyttet:

-- Master's theses - 52;

-- Ph.d = 1076; issertatsy - 9;

-- Eksamensbeviser - 354;

-- Kurser - 5 481.

Disse værker blev forberedt os!

Hvis du har begrænsede midler, eller ønsker at gøre et job

egen (kan du ikke har nok data på dit tema) - vi

tilbyde en udvælgelse og levering af afhandlinger fra Rusland, Kasakhstan,
Hviderusland,

Ukraine, USA (priser - fra 170 hryvnas, i leveringen af flere - rabatter).

vores telefoner i Sumy (0542) 619-292

hob. 8 (050) 910-47-74

e-mail: dissertant@ukr.net

Sumy, pl.Nezavisimosti, 1, (hotel "Sumi"), Suite 308.

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 29-08-08 23:12

"Martin Hughes" <martin.hughes.nospam@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> hob. 8 (050) 910-47-74
>
> e-mail: dissertant@ukr.net
>
> Sumy, pl.Nezavisimosti, 1, (hotel "Sumi"), Suite 308.

OK.

Hvad betyder så "Âîñòî÷íîóêðàèíñêèé èíôîðìàöèîííî-àíàëèòè÷åñêèé öåíòð"
.

Fra : Toke Nørby

Dato : 17-10-08 20:14

"Kent \(bærbar\)" <KentChr@mail.dk> wrote:

...snip

>Hvad betyder så "Âîñòî÷íîóêðàèíñêèé èíôîðìàöèîííî-àíàëèòè÷åñêèé öåíòð"
>.

Prosit?
--
Mvh Toke