Original blæk til Canon Mp970 - hvor?
Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 28-08-08 11:17

Hej

Hvor bestiller I blæk i Canons CLI-serie, som bruges i
fx MP970? Leder efter en god, billig netshop - evt.
udenlandsk.

Jeg købte den dagen før den nye Mp980 blev annonceret,
men jeg vurderer, at man i hvert fald kan købe blæk
til MP970 i mindst 5 år fra nu. Hvad siger I til den
vurdering. Er I enige?

Tak

Kent.

Fra : Max

Dato : 28-08-08 15:26

Hej Kent

> til MP970 i mindst 5 år fra nu. Hvad siger I til den
> vurdering. Er I enige?

Min første Canon printer købte jeg for over 10 år
siden, og den kan man stadigvæk få blæk til, så
jeg vil ikke tro at 5 år skulle være noget problem.

--
Mvh Max

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 28-08-08 15:34

> [...]
> siden, og den kan man stadigvæk få blæk til, så
> jeg vil ikke tro at 5 år skulle være noget problem.

Jeg siger mange tak!

Det var nogle beroligende ord .

Kent.

Fra : Martin Hughes

Dato : 28-08-08 18:14

"Kent (bærbar)" <KentChr@mail.dk> wrote in message

> Hvor bestiller I blæk i Canons CLI-serie, som bruges i
> fx MP970? Leder efter en god, billig netshop - evt.

Hvad med www.billigmedien.dk har de det du søger?
Jeg bestiller til min Canon hos dem.

Mvh Martin

Fra : Martin Hughes

Dato : 28-08-08 21:40

"Martin Hughes" <martin.hughes.nospam@mail.dk> wrote in message

> Hvad med www.billigmedien.dk har de det du søger?
> Jeg bestiller til min Canon hos dem.
>
> Mvh Martin
Her er direkte link
http://www.billigmedien.de/index.php?page=inkfinder&show=list&model_id=1238

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 29-08-08 12:39

"Martin Hughes" <martin.hughes.nospam@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Hughes" <martin.hughes.nospam@mail.dk> wrote in message

> Her er direkte link
> http://www.billigmedien.de/index.php?page=inkfinder&show=list&model_id=1238

Tak, det var et godt bud, kan jeg se. De har bare forkerte oplysninger om
printerne, for søger jeg på MP970, får jeg kun 5 patroner frem, og der skal
altså 7 stk. i en sådan en svend. Der mangler CLI-8PC og CLI-8PM - MEN
jeg fandt dem sgu ved ved at søge på selve patronen .

Jeg vil lige skrive til dem og gøre dem opmærksom på det.

Jeg har før købt brændbare DVD'er og CD'er ved Billigmedien - men
tænkte ikke på at købe blæk der også - underligt nok . Meget rimeligt
med 78,00 kr. for en original farvepatron til MP970 - tror ikke det findes
billigere.

Tak for tippet.

Kent.

Fra : Martin Hughes

Dato : 29-08-08 13:03

> [...]
> tænkte ikke på at købe blæk der også - underligt nok . Meget rimeligt
> med 78,00 kr. for en original farvepatron til MP970 - tror ikke det findes

Godt jeg kunne hjælpe Angående skiver så er et tip at kigger over
vesterhavet.
SVP.CO.UK

Mvh
MArtin