Lydkabel
Fra : Per Nielsen

Dato : 27-08-08 19:20

Hvad er det nu lige et lydkabel hedder inden for fagsproget? Skal bestilles
over nettet. Jeg skal have tilsluttet højttalerudgangen på PC'ens lydkort
til fladskærmens Audio In, altså højre+venstre kanal stereo.

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-08-08 19:58

Per Nielsen wrote:

> [...]
> bestilles over nettet. Jeg skal have tilsluttet højttalerudgangen på
> PC'ens lydkort til fladskærmens Audio In, altså højre+venstre kanal

Jack stik i den ene ende.
Stereo 2xRCA i den anden ende.

AV Connection har en glimrende "kabelfinder", hvor man skulle kunne
klikke sig frem til det rigtige kabel. Prøv den.

--
Jesper Lund

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-08-08 20:16

Jesper Lund wrote:
> Jack stik i den ene ende.
> Stereo 2xRCA i den anden ende.
>
> AV Connection har en glimrende "kabelfinder", hvor man skulle kunne
> klikke sig frem til det rigtige kabel. Prøv den.

Will do. Thx