Box til at steame media.
Fra : Ukendt

Dato : 25-08-08 18:52

Noget i stil med den her.

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000TG3rAE2e?ProductID=RbLD4QFHa3UAAAEZj.d1Gi29&CatalogCategoryID=ZATD4QFHIhkAAAEO.A803xiY

men der må gerne være mulighed for at sættet en HD i den.

Den skal understøtte alt og skal selvfølgelig kunne bruges uden at pc'en
skal være tændt.

Er det den forkerte gruppe så vær venlig at sige til.

kimilar

Fra : Anders Ecklon

Dato : 25-08-08 19:22

> men der må gerne være mulighed for at sættet en HD i den.
>
> Den skal understøtte alt og skal selvfølgelig kunne bruges uden at pc'en
> skal være tændt.

Hej

Her ville jeg helt klart vælge en popcorn hour A-100 eller vente på en A-110
der har SATA understøttelse:

http://www.streamtech.dk/netvaerksafspillere-video-36/popcorn-hour-a100-187.html

Mvh Anders

Fra : Esben

Dato : 25-08-08 20:33

"Anders Ecklon" <andersfjernmig@lupine.dk> skrev i en meddelelse

> Her ville jeg helt klart vælge en popcorn hour A-100 eller vente på en
> A-110 der har SATA understøttelse:

Ja, den (A-100) er glimrende. Komplett.dk havde den for et par måneder siden
til 1195,- men nu er den godt nok steget til 1595,-

--
Esben

Fra : _

Dato : 25-08-08 20:34

"kimilar" <kimilar snabel a gmail dot com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal være tændt.
>
> Er det den forkerte gruppe så vær venlig at sige til.

Måske denne (dog uden hd). Pc'en skal ikke være tændt:

http://pan8.fotovista.com/dev/8/9/00017198/l_00017198.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-08 21:46

> Måske denne (dog uden hd). Pc'en skal ikke være tændt:
>
> http://pan8.fotovista.com/dev/8/9/00017198/l_00017198.jpg

Hvis du prøver at være morsom så duer det bare ikke.

Der er altid en eller anden idiot med et dumt svar og denne gang er det dig.

kimilar

Fra : _

Dato : 25-08-08 22:00

> Hvis du prøver at være morsom så duer det bare ikke.
>
> Der er altid en eller anden idiot med et dumt svar og denne gang er det
> dig.
>
> --

Svaret passer vel meget godt til emnet?

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-08 18:52

> [...]
>
> men der må gerne være mulighed for at sættet en HD i den.
>
> Den skal understøtte alt og skal selvfølgelig kunne bruges uden at pc'en

Kan en PS3 bruges til der her.

kimilar

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-08-08 20:03

kimilar wrote:

> Kan en PS3 bruges til der her.

For visse videotyper, ja. Popcorn Hour (PCH) dækker flere formater. Til
gengæld er PS3 en Blu-Ray afspiller, det er PCH ikke.

--
Jesper Lund

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-08 11:56

Jeg har nu droppet det hele og valgt dette her i stedet for.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=351227

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=355538

kimilar