Canon Pixma IP6700D på printserver
Fra : Jan Larsen

Dato : 25-08-08 18:31

Hej herinde.

Jeg har købt en D-Link DI-524UP router som har indbygget printserver, jeg
har en Canon Pixma IP6700D printer som jeg har tilsluttet til usb porten men
jeg kan ikke få skidtet til at virke den vil ikke printe ud.

Har i nogle gode ideer, kan printeren overhovedet kører på denne printserver
jeg kan ikke finde noget over det inde på Canon

Venlig Hilsen

Jan

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 25-08-08 19:19

"Jan Larsen" <jan-larsen@bedst-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har i nogle gode ideer, kan printeren overhovedet kører på denne
> printserver jeg kan ikke finde noget over det inde på Canon

Ifølge D-Link:
Printeren skal supporte:

3 parts printerserver

LPR printning

Hvis det er en GDI printer ville den ikke virke på DI-524UP.

--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-08-08 01:25

Paul Østerby Sørensen wrote:

> Hvis det er en GDI printer ville den ikke virke på DI-524UP.

Der findes nul informationer om kommunikationssproget til printeren.
Canon skriver intet og diverse sites skriver heller intet. Der er nul at
hente.

Jesper Poulsen

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 26-08-08 15:48

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes nul informationer om kommunikationssproget til printeren.
> Canon skriver intet og diverse sites skriver heller intet. Der er nul
> [...]
Jeg tog det hele med, for det kunne jo være at OP kunne hente noget i
sin manuel.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as