Ny computer til spil
Fra : Daniel Pedersen

Dato : 24-08-08 12:05

Hej NG

Jeg skal have en ny computer, pt har jeg en bærbar, så derfor skal det være
med alt tilbehør, skærm, tastetur mm...

Den skal bruges til at kunne spille, lige pt. er det Call of duty 4, men må
også gerne kunne være lidt med i fremtiden.

Jeg har kigget på http://topdata.dk/product.asp?product=5346&sub=137&page=1
hvad er jeres mening om denne får jeg noget for pengene eller hvad er jeres
mening om dette ?

Jeg har budget på 8000 kr. så der er 1500kr. til et alternativ hvis nogle
har et bud på en anden

Mvh Daniel

Fra : Martin Hughes

Dato : 24-08-08 12:38

"Daniel Pedersen" <danielp@danielp-fjern-.dk> wrote in message
> [...]
> dette ?
>
> Jeg har budget på 8000 kr. så der er 1500kr. til et alternativ hvis nogle

Ser ganske fornuftigt ud også til den pris 6.5K
Jeg ville ikke blinke to gange før jeg slog til.

De 1500,- kunne du jo evt. bruge til en asus skærm mangen til.
Altid rart med 2 skærme. ,o)

Det er i øvrigt en rigtig god skærm. Bedre end så mange samsung
gamer-skærme.
Hvilket Asus bundkort er der i maskinen?, Et Intel bundkort ville være at
fortrække,
men jeg er en af dem der har gode erfaringer med Asus bundkort.

Mvh Martin

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-08-08 16:38

"Daniel Pedersen" <danielp@danielp-fjern-.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> dette ?
>
> Jeg har budget på 8000 kr. så der er 1500kr. til et alternativ hvis nogle

Den ser meget god ud til prisen, du kunne jo bruge lidt af dine 1500 kr til
et rigtigt lydkort der er nok onboard lyd på den og
de kan godt ødelægge krævende spil lidt da de er for langsomme til kode
lyden. Det er ikke meget ved en hurtig pc til spil
hvis lyden hakker og trækker grafikken ned...

Kurt

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-08-08 08:12

Kurt Lund wrote:

> de kan godt ødelægge krævende spil lidt da de er for langsomme til kode
> lyden. Det er ikke meget ved en hurtig pc til spil

Hvis man anvender Vista er det ligegyldigt. Under Vista er det CPU'en
der laver lyden (nul hardwareacceleration som følge af DRM-styring).

Jesper Poulsen

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 25-08-08 15:13

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man anvender Vista er det ligegyldigt. Under Vista er det CPU'en
> der laver lyden (nul hardwareacceleration som følge af DRM-styring).

Hej alle 3

Jeg takker for svarende, og forventer at bestille den om et par dage...

Mvh Daniel Pedersen