CSS z-index problem
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-09-08 10:21

Hejsan

Jeg har på nettet fundet en fin css løsning til en dropdown baseret på css.
Løsningen fungere fint i Firefox men i IE holder det ikke.
Elementerne i dropdown menuen har et z-index på 3.
Div tagget der ligger lige under har et z-index på 0. (Har prøvet med flere
forskellige værdier.)
Det fungere som sagt glimrende i FF, men i IE ruller dropdown menuen om bag
det underliggende div tag.

Jeg har så prøvet at sætte det underliggende div tag til z-index på -1.
Det virker sådan set, men så kan man ikke klikke på links i det div tag.

Er der nogen der har en brugbar løsning på problemet, bortset fra at
afskaffe IE ?

Henrik

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 12-09-08 10:48

"Henrik Pedersen" <henrik.kirneh@gmail.com> skrev

> Er der nogen der har en brugbar løsning på problemet, bortset fra at
> afskaffe IE ?

Du bliver næsten nødt til at smide et link til din side for at vi kan se
hvad der går galt.
Umiddelbart virker det nemlig meget mystisk i mine øjne.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-09-08 11:20

Philip Nunnegaard wrote:

> "Henrik Pedersen" <henrik.kirneh@gmail.com> skrev

> Du bliver næsten nødt til at smide et link til din side for at vi kan se
> hvad der går galt.
> Umiddelbart virker det nemlig meget mystisk i mine øjne.

Så bliver vi desværre ramt af en lille teknikalitet, da den kun er
tilgængelig på et internt netværk og ikke sådan lige lader sig flytte

Kan CSS koden bidrage med noget ?

Henrik

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-09-08 13:04

Henrik Pedersen skrev:

> Så bliver vi desværre ramt af en lille teknikalitet, da
> den kun er tilgængelig på et internt netværk og ikke
> sådan lige lader sig flytte

Jo, alt kan flyttes - det er blot at lægge den ud et sted
hvor alle kan se det.

> Kan CSS koden bidrage med noget?

Ikke alene, vi skal kunne se hvordan den opfører sig i
forskellige browsere, ellers er det ikke nemt at
fejlsøge

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk