Lukning
Fra : René

Dato : 29-08-08 09:33

Hej.
Jeg har email og hjemmeside hos Netscan, og dette firma lukker d 1-10-2008
Hvilket andre firmaer kan anbefales ?

mvh René

Fra : Gert Krabsen

Dato : 29-08-08 10:03

www.enavn.dk har gennem flere år vist sig meget pålidelig..

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-08-08 16:36

René skriver:

> Jeg har email og hjemmeside hos Netscan, og dette firma lukker d 1-10-2008
> Hvilket andre firmaer kan anbefales ?

Har gennem en del år brugt powerhosting.dk. Dem kan jeg anbefale.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Allan Soerensen

Dato : 29-08-08 18:44

"René" <rene@33390.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg har email og hjemmeside hos Netscan, og dette firma lukker d 1-10-2008
> Hvilket andre firmaer kan anbefales ?

Jeg har gennem en del år brugt www.unoeuro.dk og er særdeles tilfreds. Det
er absolut den bedste udbyder jeg har haft (jeg købte mit første domæne
tilbage i 1996, så der er blevet prøvet en del udbydere gennem tiden).

HINT: Hvis du har specielle krav/ønsker bør du nok lige nævne dem.

Fra : René

Dato : 30-08-08 08:50

> [...]
> tilbage i 1996, så der er blevet prøvet en del udbydere gennem tiden).
>
> HINT: Hvis du har specielle krav/ønsker bør du nok lige nævne dem.
Hej ingen specielle krav, jeg kigger lidt på dem der er foreslået,
og takker for foreslagene.

mvh René