Energimidt kampagne vs. tilslutning
Fra : Michael Lund Milo

Dato : 27-08-08 15:34

Jeg har fundet udaf at Energimidt kører Fiber kampagne i mitomåde i oktober
måned, og at deres demobus kommer 1. og 2. oktober. Jeg har derfor spurgt
energimidt, om hvornår de forventer at påbegynde tilslutning, men det kan de
ikke sige noget om endnu.

Er der nogen der har nogle erfaringer for hvor lang tid der typisk går fra
de starter kampagnen, til de påbegynder tilslutning?

Hvor lang tid har i andre ventet før i fik "hul" i gennem?

Mvh.

Michael Lund Milo

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-08-08 16:53

On Wed, 27 Aug 2008 16:33:32 +0200, "Michael Lund Milo"
<not@toknow.gov> wrote:

> [...]
>de starter kampagnen, til de påbegynder tilslutning?
>
>Hvor lang tid har i andre ventet før i fik "hul" i gennem?

Jeg mener der gik omkring 1½ år...

Hos os blev det et fællesprojekt hvor TDC / Yousee, EnergiMidt og den
lokale elforsyning trak kabler samtidig. Den slags tager tid at
koordinere....

<mlr>

Fra : Michael Lund Milo

Dato : 28-08-08 13:33

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg mener der gik omkring 1½ år...
>
> Hos os blev det et fællesprojekt hvor TDC / Yousee, EnergiMidt og den
> lokale elforsyning trak kabler samtidig. Den slags tager tid at
> koordinere....

Hos os er det udelukkene EnergiMidt der trækker deres fiberrør. (Eller det
vil sige at de har et entrepenørfirma til at grave alle rør ned, så de
bagefter bare skal blæse fiberen i.

Mvh.

Michael Lund Milo

Fra : simon

Dato : 29-08-08 12:43

Michael Lund Milo skrev:
> [...]
> de starter kampagnen, til de påbegynder tilslutning?
>
> Hvor lang tid har i andre ventet før i fik "hul" i gennem?

Hej.
Jeg havde egentlig samme spørgsmål.
Deres kampagnebil var her i Hammerum i mandags og tirsdags.
Vores kampagnetilbud løber til den 5. september.
Jeg fik følgende svar:
"hej
Vi skal være færdige med gravearbejdet i Hammerum i uge 42. men nogle
kunder kan bookes til installation inden, det er der, hvor vi er klar.
Du vil modtage et brev med din installationsdato som er dateret 4 uger
frem. Jeg kan ikke idaqg komme tættere på da jeg ikke ved hvornår din
vej er helt klar.

Med venlig hilsen
Energi midt"

mvh