Begynder spørgsmål omkring ADSL modem
Fra : Bo

Dato : 08-08-08 03:01

ADSL routere modem og portforwarding. Jeg købte efterår 2007 et
Linksys WRT54GS v.5.1 og et modem AM200 der er gået udu. Jeg sendte
til rep. kom retur stadig ikke rep. Når jeg tilslutter AM200 plejer de
grønne lamper at blinke også når der er trafik, nu bliver de 3 helt
grønne og står stille og værre der er ingen forbindelse igennem, har
prøvet opsætning "Wait timeout check again" det gider jeg ikke mere.
Derfor vil jeg købe nyt modem men IKKE AM200. Jeg kører på det af
udbyderen leverede et gammelt Sagem modem via USB-port, og jeg må sige
at hastigheden gennem den er betydelig højere end gennem Linksys-
router system, desværre må jeg gang på gang flytte modem til anden PC
og bærbar, da denne USB-modem ikke kan tilsluttes Linksys-router. Mit
spm. skal jeg gå til udbyder og købe et der, jeg kan vælge mellem
Philips CGA3600N-TE eller et med indbygget router Philips CGA5722N
eller skal jeg vælge et helt nyt bedre sikker og andet system, men
hvilket ? Skal kunne tilsluttes 2 PC og bærbar. vh Bo

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 15-08-08 00:02

Hvem er din udbyder

Fra : E.M.

Dato : 15-08-08 15:23

"Leo Jørgensen" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem er din udbyder

Dansk bredbaand (fibernet)

E.M.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-08-08 15:47

On Fri, 15 Aug 2008 16:23:18 +0200, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

> Dansk bredbaand (fibernet)

Hvad har det med ADSL-modems at gøre?

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : E.M.

Dato : 15-08-08 18:44

> Hvad har det med ADSL-modems at gøre?

Ikke en skid, der blev spurgt efter udbyder, ikke modem.

E.M.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-08-08 18:47

On Fri, 15 Aug 2008 19:43:48 +0200, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

> Ikke en skid, der blev spurgt efter udbyder, ikke modem.

Nej, Bo <solfranz47@gmail.com> stillede et spørgsmål om ADSL-modems og
blev så spurgt, hvilken udbyder han har. Dertil svarer du, at du har
DBnet på fibernet.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : E.M.

Dato : 15-08-08 18:51

> Nej, Bo <solfranz47@gmail.com> stillede et spørgsmål om ADSL-modems og
> blev så spurgt, hvilken udbyder han har. Dertil svarer du, at du har
> DBnet på fibernet.

Den meddelelse kan jeg af en eller anden grund ikke se, første indlæg jeg
kan se er det jeg svarede på.

E.M.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 15-08-08 21:30

E.M. skrev:

> Den meddelelse kan jeg af en eller anden grund ikke se, første indlæg jeg
> kan se er det jeg svarede på.

Ha ha, hvorfor svarer du på et spørgsmål (til en anden) ud i den blå luft?

--
Niels

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-08-08 15:46

On Fri, 8 Aug 2008 02:00:34 -0700 (PDT), Bo <solfranz47@gmail.com>
wrote:

> [...]
> Philips CGA3600N-TE eller et med indbygget router Philips CGA5722N
> eller skal jeg vælge et helt nyt bedre sikker og andet system, men

Hvis du ikke er (ADSL-)teknisk kyndig: Spørg din udbyder, hvad de kan
tilbyde. Så får du noget, du kan være sikker på, de vil supportere og
få til at fungere.

-A
--
http://www.hojmark.org/