Levetid på TDC's webmail?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-09-08 10:35

Er det (stadigvæk?) ½ år man kan holde liv i en webmail fra TDC hvis der
ikke er noget forbrug på den?

Man kan vel stadig oprette én uden at have tilknytning til TDC?
Hans

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-09-08 11:23

Hans Paulin (6310) skrev:

> Er det (stadigvæk?) ½ år man kan holde liv i en webmail fra TDC
> hvis der ikke er noget forbrug på den?

Det var ikke hvad jeg fik at vide af TDC, da jeg for ca. halvandet år
siden havde kontakt med dem vedrørende det samme spørgsmål. Dengang
fik jeg at vide, at de ikke kunne garantere, at den blev holdt åben,
så de ville anbefale mig at købe et Net Plus-abonnement(*), hvilket
jeg så gjorde.

> Man kan vel stadig oprette én uden at have tilknytning til TDC?

Ja. Det har jeg i dag.

(*) Jeg mener, at det hedder Net Plus og det koster ca. 35 kr. om
måneden. Kan dog ikke finde noget om det på TDCs hjemmeside lige nu.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-09-08 12:30

Thomas G. Madsen skrev:

Hej Thomas!

> [...]
> fik jeg at vide, at de ikke kunne garantere, at den blev holdt åben,
> så de ville anbefale mig at købe et Net Plus-abonnement(*), hvilket

Okay.

Det var Kerim Ellentoft der for mange år siden gjorde mig opmærksom på
muligheden for ekstra konti på et tidspunkt hvor jeg havde problemer med
meddelsesregler i OE

Siden da har jeg så holdt liv i ialt 7 webmailkonti, heraf dog 2 der er
knyttet til bredbånd

snip

> (*) Jeg mener, at det hedder Net Plus og det koster ca. 35 kr. om
> måneden. Kan dog ikke finde noget om det på TDCs hjemmeside lige nu.

Okay tak!
Hans

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 15-09-08 15:51

On Mon, 15 Sep 2008 12:23:12 +0200, Thomas G. Madsen wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news <galk3h.2jc.1@thomasgmadsen.dk>:

> [...]
>
>(*) Jeg mener, at det hedder Net Plus og det koster ca. 35 kr. om
>måneden. Kan dog ikke finde noget om det på TDCs hjemmeside lige nu.

Det kan oprettes her og nu på:

http://registrering.tdc.dk/internet/

Der kommer et brev et par dage efter med en bekræftelse, men
abonnementet virker med det samme.
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-09-08 22:19

Svend Erik Jensen skrev:

> Det kan oprettes her og nu på:
>
> http://registrering.tdc.dk/internet/
>
> Der kommer et brev et par dage efter med en bekræftelse, men
> abonnementet virker med det samme.

Jup - dér kan man i øvrigt osse få den Netbasis jeg har oprettet en del af.
Hans

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-09-08 10:31

Svend Erik Jensen skrev:

> Det kan oprettes her og nu på:
>
> http://registrering.tdc.dk/internet/

Tak for info.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-09-08 19:47

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke er noget forbrug på den?
>
> Man kan vel stadig oprette én uden at have tilknytning til TDC?

90 dage.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5711

Kurt

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-09-08 22:22

Kurt B. Andersen skrev:

> 90 dage.
> http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5711

Freemail er ikke den samme - man kan bl.a. ikke hente post via sin
mailklient
Hans