Redde mails i PST filen
Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-09-08 19:37

Er netop kommet op med en maskine der gik kold.
Jeg nåede at få kopieret *.PST filen over på en anden
disk. Efter at jeg er kommet op har jeg installeret samme
mailprogram (Outlook 2007). Selvom jeg har sat det op
til at modtage mails og ligeledes lavet et par mapper,
er der ikke kommet en ny *.PST fil.
Så hvordan får jeg nu gendannet de data der ligger i
den gamle *.PST fil??

Fra : Max

Dato : 09-09-08 19:48

Hej Andersen

> til at modtage mails og ligeledes lavet et par mapper,
> er der ikke kommet en ny *.PST fil.

Har du slået "vis skjulte filer" til ?

--
Mvh Max

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 09-09-08 21:25

Andersen [3650] skrev:
> [...]
> til at modtage mails og ligeledes lavet et par mapper,
> er der ikke kommet en ny *.PST fil.
> Så hvordan får jeg nu gendannet de data der ligger i

Du skal ikke tænke på den nye fil. Bare åben den gamle, hvor du finder
de data der måtte være.

--
Niels

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-09-08 19:24

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Du skal ikke tænke på den nye fil. Bare åben den gamle, hvor du finder de
> data der måtte være.

Hvorledes ?????
Outlook vil ikke åbne filen.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-09-08 19:36

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i meddelelsen
> "Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Hvorledes ?????
> Outlook vil ikke åbne filen.

Du beskriver ikke ret meget af, hvad det er du gør. Når du har installeret
Outlook og den kører, så findes der også en pst fil, ellers kan den ikke
køre. Så derfor er der en pst fil, selv om du skriver, at der ikke er. Som
Max foreslår, skal du aktivere vis skjulte filer for at se pst filen.
Generelt kan man faktisk bare kopiere den gamle pst fil ind over den nye, så
skulle alle de gamle indstillinger og mails vende tilbage, men hvis du i
stedet vil åbne filen, skal du importere den via Filer menuen.
Importer fra et andet program eller en anden fil - privatmappefil .pst -
gennemse og peg på den gamle pst fil.
Så burde resten sige sig selv.

Kurt

Fra : Mugge

Dato : 10-09-08 19:37

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i meddelelsen
> "Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Hvorledes ?????
> Outlook vil ikke åbne filen.
Funktioner - Indstillinger - Konfiguration af mail - Datafiler....
Tilføj din datafil og vælg den som standart. Når du har lukket outlook og
startet det igen, kan du slette den gamle.

Mogens

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-09-08 20:01

On Wed, 10 Sep 2008 20:36:41 +0200, Mugge wrote
(in article <48c813c7$0$90267$14726298@news.sunsite.dk>):

> Funktioner - Indstillinger - Konfiguration af mail - Datafiler....
> Tilføj din datafil og vælg den som standart. Når du har lukket outlook og
> startet det igen, kan du slette den gamle.

Man går da bare op i "Open" og vælger "Open Outlook data file" og peger på
pst filen.

Fra : Mugge

Dato : 11-09-08 18:13

"Palle Jensen" <2.0dieselGEORGE.W.BUSH@gmail.com> skrev i meddelelsen
> On Wed, 10 Sep 2008 20:36:41 +0200, Mugge wrote
> (in article <48c813c7$0$90267$14726298@news.sunsite.dk>):

> Man går da bare op i "Open" og vælger "Open Outlook data file" og peger på
> pst filen.

Jep.
Men ikke hvis man skal bruge den gamle som standart.

Mogens

Fra : Palle Jensen

Dato : 11-09-08 20:36

On Thu, 11 Sep 2008 19:13:17 +0200, Mugge wrote
(in article <48c951bd$0$90267$14726298@news.sunsite.dk>):

> Jep.
> Men ikke hvis man skal bruge den gamle som standart.

Forstås ikke?

På min arbejds PC har jeg et hav af datafiler som jeg åbner i flæng på den
måde.