Outlook 2007
Fra : Bjørn Hansen

Dato : 03-09-08 07:41

Hej gruppe

Er der ikke en mulighed for at ændre emnelinjen i de mails man besvarer,
således der står 'RE:' i stedet for 'SV:' i begyndelsen?

Jeg synes ikke jeg kan finde løsningen, hverken i hjælpefunktionen eller på
google.

Jeg bruger Win XP sp3
Office 2007

Venlig hilsen
Bjørn

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 03-09-08 11:17

Bjørn Hansen skrev:

> [...]
> således der står 'RE:' i stedet for 'SV:' i begyndelsen?
>
> Jeg synes ikke jeg kan finde løsningen, hverken i hjælpefunktionen eller på

Jeg er ikke sikker på 2007'eren, men det er jo et gammelt - og
irriterende - problem, så:

"I menuen Funktioner vælger du punktet Indstillinger. Her er det et
faneblad ved navn Send eller Postformat (er forskelligt versionerne
imellem), og på dette finder du en knappen Internationale indstillinger.
Her skal du så sætte flueben ved Brug altid engelske brevhoveder og
trykke OK to gange."

Fra http://aggemam.dk/vejledninger/sv-re

--
Niels

Fra : Erik Olsen

Dato : 03-09-08 17:25

Niels P Sønderskov wrote:

> [...]
> imellem), og på dette finder du en knappen Internationale
> indstillinger. Her skal du så sætte flueben ved Brug altid engelske

Vejledningen du citere vedrører Outlook Express.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 03-09-08 18:28

Erik Olsen skrev:

> Vejledningen du citere vedrører Outlook Express.

Og Outlook.

--
Niels

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-09-08 18:29

"Bjørn Hansen" <bjhansen@sletdette.email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> således der står 'RE:' i stedet for 'SV:' i begyndelsen?
>
> Jeg synes ikke jeg kan finde løsningen, hverken i hjælpefunktionen eller

Jeg bruger den ikke selv, men mon ikke du kan gøre det under
Funktioner-Indstillinger - fanen Postformat - knappen Internationale
indstillinger - Flueben ved Brug engelsk brevhoved ved svar.
Det lyder lidt logisk for mig.

Kurt