Outlook 2003 sender/modtager ikke automati~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 01-09-08 22:31

Hej i gruppen.

Mit Outlook 2003 sender/modtager ikke automatisk, selvom den er sat til
det. Jeg har prøvet stort set alle løsningsforlag jeg har kunne støve op
på nettet, uden held. Det mærkelige er at i Outlook Express virker det
uden problemer. Jeg har også prøvet at køre en Fejlrepparation af Outlook.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 26-10-08 17:19

Rasmus Bertelsen skrev:
> [...]
> på nettet, uden held. Det mærkelige er at i Outlook Express virker det
> uden problemer. Jeg har også prøvet at køre en Fejlrepparation af Outlook.

Hej jeg har det samme problem.
Jeg har lige "løst" det ved at tilføje en ekstra detalje. Under
indstillingerne af e-mail kan du også bede om at få sendt/modtaget efter
f.eks. 5 minutter(standard). Sætter du et hak ved denne mulighed
sendes/modtages der når programmet starter op. Men en reel løsning er
det jo ikke. Jeg er dog ligeglad for det virker, og det er det vigtigste.

Med venlig hilsen
Benjamin R. Giversen

--
Frivillig organdonation? JA TAK. Tvungen stillingtagen til
organdonation? NEJ TAK

Nu med hjemmeside: www.brgiversen.dk

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 29-10-08 22:41

Benjamin R. Giversen skrev:

> [...]
> sendes/modtages der når programmet starter op. Men en reel løsning er
> det jo ikke. Jeg er dog ligeglad for det virker, og det er det vigtigste.

Tak. Det virkede. Lige nu bruger jeg Outlook Express til mail og
Thunderbird til nyhedsgrupper, da jeg ikke kan forlige mig med
Thunderbirds måde at håndtere emails på. Så nu skifter jeg tilbage til
Outlook 2003 mht. emails.

Mvh,
Rasmus Bertelsen