E-Mail
webnoob 5265
Agent - gem mails
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 01-09-08 16:27

hvis man har mange mails liggende i en folder i Agent, er der så en måde
at få dem ud fra Agent, og ud i en alm. folder på pc'en, uden at skulle
save en ad gangen
mvh Ebbe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-09-08 21:31

Ebbe Hansen skrev:

> hvis man har mange mails liggende i en folder i Agent, er der så en måde
> at få dem ud fra Agent, og ud i en alm. folder på pc'en, uden at skulle
> save en ad gangen

Ja. Marker dem du vil gemme og vælg File - Save as. Så bliver de
gemt i en stor fil.

Man kan på Save As-fanebladet vælge Unixformat. Så gemmes de på
en måde så de kan importeres i Agent igen.

Beskrivelsen er fra version 1.93.

--
Bertel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 02-09-08 15:33

On Mon, 01 Sep 2008 22:30:54 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:
klip

> [...]
>gemt i en stor fil.
>
>Man kan på Save As-fanebladet vælge Unixformat. Så gemmes de på
>en måde så de kan importeres i Agent igen.

Mange tak for hjælpen
Jeg har v. 4.2 men det virker strålende, jeg må have fjumret godt i det.
mvh Ebbe