Mystisk indlæg
Fra : Vidal

Dato : 25-08-08 07:42

Det er måske ikke den rette gruppe, men jeg ved ikke
hvor jeg ellers skal rette det hen.

I dk.politik har jeg skrevet 1 indlæg i tråden:
Glædelig Newton-dag d 26-12-2007. Det var en
kort henvisning.

4772c722$0$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

Jeg var i går ved at lede efter nogle gamle indlæg,
jeg havde skrevet og stødte så på dette her:

http://groups.google.com/group/talk.bizarre/browse_thread/thread/cd227146e4b6f126/7f29ac4f7b2d7d6c?hl=en#7f29ac4f7b2d7d6c

http://groups.google.com/group/talk.bizarre/msg/7f29ac4f7b2d7d6c?hl=en&dmode=source

Jeg har aldrig abonneret på talk.bizar og har bestemt
ikke skrevet pågældende indlæg. Om Per Rønne har skrevet
det indlæg, der er tilskrevet ham, ved jeg ikke.

Er der nogen, der kan hjælpe med en forklaring eller
kan jeg spørge i en anden gruppe?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaarrd

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-08-08 10:32

Vidal skrev:

> Det er måske ikke den rette gruppe, men jeg ved ikke
> hvor jeg ellers skal rette det hen.

Det er nok dk.admin.netmisbrug der er den rigtige gruppe.

> jeg havde skrevet og stødte så på dette her [...]

> Jeg har aldrig abonneret på talk.bizar og har bestemt
> ikke skrevet pågældende indlæg.

Jeg fandt engang nogle lignende indlæg der var sendt i mit navn.

> Er der nogen, der kan hjælpe med en forklaring

Der er en eller flere idioter der laver sådan noget. Det kan man
i praksis ikke gøre noget ved.

--
Bertel

Fra : Vidal

Dato : 25-08-08 11:22

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
>
> Jeg fandt engang nogle lignende indlæg der var sendt i mit navn.

> Der er en eller flere idioter der laver sådan noget. Det kan man

Tak for svaret.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-08-08 11:38

(erstatter <g8u1nq$bbb$1@newsbin.cybercity.dk>)

Den 25-08-2008, skrev Vidal:
> [...]
>
> 4772c722$0$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
> Jeg var i går ved at lede efter nogle gamle indlæg,
> jeg havde skrevet og stødte så på dette her:

Indlægget er postet fra denne IP 218.234.77.254
http://whois.domaintools.com/218.234.77.254

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-08-08 11:42

Vidal frembragte:
> [...]

Indlægget er postet fra denne IP 218.234.77.254

FUT: dk.admin.netmisbrug

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...