c.s.a.games får ikke nye indlæg
Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-08-08 23:26

De mange andre usenetgrupper jeg abonnerer på, via Sunsites newsserver,
virker fint, og nye indlæg dukker op, men comp.sys.amiga.games er af en
eller anden grund gået død. De indlæg jeg selv har postet i den dukker
ikke op, og heller ikke andre folks svar på mine indlæg.

Jeg kan omgå problemet ved at af-abonnere gruppen, og så genabonnere,
men det er besværligt, især hvis det viser sig at jeg er nød til at
genstarte min PC før jeg genabonnerer, så jeg vil meget gerne høre, om
der er en snedig løsning.

Jeg bruger Mozilla Thunderbird 1.07.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-08-08 09:28

Peter Knutsen wrote:
> [...]
> men det er besværligt, især hvis det viser sig at jeg er nød til at
> genstarte min PC før jeg genabonnerer, så jeg vil meget gerne høre, om

Ingen kan hjælpe med ovenstående?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-08-08 09:48

Peter Knutsen skrev:

> Ingen kan hjælpe med ovenstående?

Fejlen ligger tilsyneladende i din Thunderbird. Tjek, om du
har oprettet filtre for den pågældende gruppe. Du kan også
prøve at spørge i MozillaDanmarks forum, men jeg er sikker
på, at du vil få at vide, at du bør opdatere din
Thunderbird, før nogen overhovedet vil overveje at se
nærmere på problemet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at bruge Google som lommeregner.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-08-08 19:25

Kim Ludvigsen wrote:

> Fejlen ligger tilsyneladende i din Thunderbird. Tjek, om du har oprettet

Ja, det tror jeg også. Derfor jeg spørger herinde. Og nej, der er ikke
oprettet filtre. Det eneste filter jeg nogensinde har forsøgt at
oprette, var mod B.W. (se'fø'li') for nogle år siden, men det virkede a
en eller anden grund ikke.

> [...]
> MozillaDanmarks forum, men jeg er sikker på, at du vil få at vide, at du
> bør opdatere din Thunderbird, før nogen overhovedet vil overveje at se

Jeg vil opdatere Thunderbird, så, men hvorfor gør den det egentlig ikke
automatisk, sådan som Firefox gør det?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-08-08 20:26

Peter Knutsen skrev:

> Jeg vil opdatere Thunderbird, så, men hvorfor gør den det egentlig ikke
> automatisk, sådan som Firefox gør det?

Thunderbird opdaterer også automatisk, men ikke i version
1.0 - det gjorde Firefox vist heller ikke.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om verdens første webcam og en ekstrem dyr kaffemaskine.