Outlook - Delt og begrænses læseadgang
Fra : webpoint32@gmail.com

Dato : 20-08-08 05:25

Hej

Jeg skal dele en kalender i Outlook med mine kollegaer. Vores it
admin. har sat
egenskaber for de andre brugere til "Redaktør"

Det som jeg gerne vil vide, er om de derved også har læseadgang til
de
kalenderaftaler, som jeg mærker "privat"

Jeg har ikke problemer med at andre kan se min kalender og evt. rette
i den,
men de aftaler som er mærket privat, vil jeg naturligvis gerne holde
for mig
selv.

Mvh

Kim

Fra : Chano Andersen

Dato : 20-08-08 21:09

webpoint32@gmail.com wrote:
> Det som jeg gerne vil vide, er om de derved også har læseadgang til
> de
> kalenderaftaler, som jeg mærker "privat"

Umiddelbart burde det ikke være muligt, men jeg kender så ikke lige
exchange godt nok. Har du eventuelt spurgt dem der tildelte rettighederne?

Alternativt kan du jo prøve at oprette en privat aftale og få en kollega
til at kigge på den. Hvis jeg ikke husker galt så er det i Lotus Notes
sådan, at man kan se andres private aftaler som optaget tid, men man kan
ikke se hvad de har skrevet.

Med andre ord, man kan se der er en privat aftale, men ikke hvad den
handler om.

- Chano Andersen.

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-08 10:33

On Wed, 20 Aug 2008 04:24:54 -0700 (PDT), webpoint32@gmail.com wrote:

> [...]
>

>Det som jeg gerne vil vide, er om de derved også har læseadgang til
>de
>kalenderaftaler, som jeg mærker "privat"

Man kan se en "Privat aftale" men ikke hvad den indeholder.