lave meddelsesregel i outlook
Fra : S.B.

Dato : 19-08-08 17:11

kan man ikke som i express få outlook til ikke at hente fra de andre mail
adresser jeg har, men kun den tilknyttet kontoen?

ved yousee kan man jo have 5 forskellige, men er ikke ret interesseret i at
andre i familien henter mine, og af grunde jeg ikke er klar over, nupper den
alle 5 mail adressser når man vælger send/modtag.
Der ud over er jeg nu heller ikke interesseret i at læse de 1000 mails min
datter får fra gosupermodel

Express kan man jo bede lade være med at hente de mails som kommer til andre

Søren

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-08-08 17:33

"S.B." <sobo@ofir.dk> skrev :

>kan man ikke som i express få outlook til ikke at hente fra de andre mail
>adresser jeg har, men kun den tilknyttet kontoen?

Det er jo, hvad den gør.

>ved yousee kan man jo have 5 forskellige, men er ikke ret interesseret i at
>andre i familien henter mine, og af grunde jeg ikke er klar over, nupper den
>alle 5 mail adressser når man vælger send/modtag.

Du har kun en mailbox på din TDCkonto, de fem adresser er kun
aliaser, så derfor bliver de alle hentet.

Din datter må så vælge at ha' en mailkonto et andet sted, fx en
gmail, det fungerer ganske udmærket.
--
Kerim

Fra : Chano Andersen

Dato : 19-08-08 22:56

S.B. wrote:
> [...]
> alle 5 mail adressser når man vælger send/modtag.
> Der ud over er jeg nu heller ikke interesseret i at læse de 1000 mails min

Da det kun er alias'er, kan du, hvis potentiel adgang til dine mails
ikke er et problem, opsætte filtre i outlook, så den fordeler mails i
forskellige mapper.

Men ud over det, er der ikke nogen løsning.

- Chano Andersen

Fra : S.B.

Dato : 22-08-08 17:47

"Chano Andersen" <usenet@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er et problem, opsætte filtre i outlook, så den fordeler mails i
> forskellige mapper.
>
> Men ud over det, er der ikke nogen løsning.

Hehe
Var jo netop det jeg ville vide hvordan jeg satte det filter på
Søren

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-08-08 18:30

S.B. wrote:
> Hehe
> Var jo netop det jeg ville vide hvordan jeg satte det filter på

Hvis det bare er regler der fordeler mails i mapper i outlook på din
egen computer (Men hvor alle STADIG har adgang til ALLE mails), kan du
vist i menuen "Funktioner" finde et punkt der hedder noget med "Regler".
Hvis det ikke er i funktioner er det "Handlinger". (Jeg har ikke lige en
outlook i nærheden så jeg kan kigge efter.)

Når du har fundet punktet, er det bare et spørgsmål om at filtrere på
"Til" adressen, og sortere som det nu måtte virke fornuftigt.

- Chano Andersen