outlook 2003 til 2007
Fra : per f andersen

Dato : 18-08-08 08:47

Findes der en metode eller program, således at man "let og smertefrit" kan
flytte eksisterende mails, konti og passwords fra Outlook 2003 til 2007???

mvh per

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-08 10:02

www.ajsystems.com - f.eks. EazyBackup

Fra : per f andersen

Dato : 18-08-08 11:19

<Henning> skrev

> www.ajsystems.com - f.eks. EazyBackup

Tak for dit svar.
Jeg har selvfølgelig selv ledt efter noget backupsoftware, men det eneste
jeg har kunnet finde, hvor også passwords er nævnt, hævder at overførsler af
passwords fra 2003 til 2007 ikke er mulig.
Så: Ved du om man med eazybackup kan tage en backup fra en Outlook 2003 og
derefter restore den med alt indhold inkl. password på en anden maskine med
Outlook 2007?

mvh per

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-08-08 21:31

per f andersen skrev:
> Findes der en metode eller program, således at man "let og smertefrit" kan
> flytte eksisterende mails, konti og passwords fra Outlook 2003 til 2007???
>
> mvh per

Her satte jeg bare Office CD'en i uden at slette Office 2003. Den kørte
og den kørte, da den endeligt var færdig og jeg åbnede Outlook 2007
hentede den selv ale det gamle ind, mails, mailkonti, kalender osv. det
eneste er manglede var email signaturene (hvis man da bruger det).

Mvh
TKJ

Fra : per f andersen

Dato : 18-08-08 23:45

"Thomas Jensen" <tkjnews@gmail.com> skrev

> [...]
> den selv ale det gamle ind, mails, mailkonti, kalender osv. det eneste er
> manglede var email signaturene (hvis man da bruger det).

Det lyder godt - altså hvis man opdaterer på samme bærbare.
Det som er problemet her, er, at overføre alle data, inkl. passwords fra en
bærbar (outlook 2003) til en ny bærbar installeret med Outlook 2007

mvh per