Langsom til hente hos sunsite
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-08 17:30

Hej

Min news gruppe er pludselig blevet meget langsom til at få forbindelse til
sunsite. Jeg bruger Outlook ekspress og her er indstillingerne ikke ændret.
Min bredbåndudbyder tilbyder desværre ikke news. (DBnet)

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 13-08-08 20:08

Jan skrev:

> Min news gruppe er pludselig blevet meget langsom til at få forbindelse til
> sunsite. Jeg bruger Outlook ekspress og her er indstillingerne ikke ændret.
> Min bredbåndudbyder tilbyder desværre ikke news. (DBnet)

Lige for tiden synes jeg det fungerer ok. Men der har været problemer
fra tid til anden. Servicen er jo gratis og mon ikke bare det er en glad
amatør der kommer til at klumre lidt i det en gang imellem? Jeg har
brugt den siden CC skrottede sin tekstbaserede server, og er nu på vej
til Fullrate.

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-08 20:53

"Jan" <Spørg i gruppen> skrev i en meddelelse
> [...]
> til sunsite. Jeg bruger Outlook ekspress og her er indstillingerne ikke
> ændret. Min bredbåndudbyder tilbyder desværre ikke news. (DBnet)

Ja jeg blev jo ikke færdig med at skrive førend at jeg kom til at sende det.
Problemet er ligesom at der ikke kan skabes kontakt hos sunsite. Outlook
kommer op med indtil flere gange at den nu har ventet i mere end 60 sek. Og
jeg bliver ved med at trykke på vent.
Dette har ikke været et problem tidligere men er opstået indenfor den sidste
måned og er voldsomt irriterende.
Findes der evt. andre gratis udbydere af news ?
Eller er her nogen der har evt. bud på hvad der kan være galt ?

Mvh

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-08-08 15:35

Outlook Express har sin egen gruppe:

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

> Findes der evt. andre gratis udbydere af news ?

Ja - men hvis det er til danske grupper, så er Sunsite den bedste.

Den del af spørgsmålet hører så til i:

News:dk.edb.internet.udbydere

da det ikke har noget med softwaren at gøre.....

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-08 21:59

> [...]
>
> Den del af spørgsmålet hører så til i:
>
> News:dk.edb.internet.udbydere
>
> da det ikke har noget med softwaren at gøre.....

Tak for det svar, selv om det var det sekundære i det. Har du/eller andre
nogen ide om hvad mit problem kan være. Det tager over 2 min. førend at jeg
har hul igennem.
Problemet er kommet pludseligt.

Mvh. Jan

Fra : TDN

Dato : 15-11-08 10:52

"Jan" <Spørg i gruppen> skrev i meddelelsen
> [...]
> til sunsite. Jeg bruger Outlook ekspress og her er indstillingerne ikke
> ændret. Min bredbåndudbyder tilbyder desværre ikke news. (DBnet)

Jeg har også haft problemer i en uges tid. Tager 2-5 min om at logge på.
Bruger Windows mail hos Tele2 erhverv (nu Cybercity).

Mvh
Thomas