Søges program til udsendelse af mange mail~
Fra : John Lund

Dato : 12-08-08 16:22

Jeg har fået en opgave for et lille nyt forlag, der skal udsende omkring
1.500 mails med reklame (ikke spam) for deres bog.

Er der nogen som kan anbefale et freeware-program til masseudsendelse af
mails.

Og er der nogen erfaringer med TDC eller One.com omkring spæring ved
forsendelse af mange mails.

På forhånd tak for hjælpen

John Lund

Fra : Max

Dato : 12-08-08 16:24

Hej John

> Er der nogen som kan anbefale et freeware-program til masseudsendelse
> af mails.

Nu er freeware jo normalt ikke noget man bruger i proffesionelt øjemed.

--
Mvh Max

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-08-08 11:26

Max wrote:

> Nu er freeware jo normalt ikke noget man bruger i proffesionelt øjemed.

Ikke det?

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-08-08 11:44

John Lund wrote:

> Jeg har fået en opgave for et lille nyt forlag, der skal udsende omkring
> 1.500 mails med reklame (ikke spam) for deres bog.

Dvs. at det er folk der ønsker en reklame for deres bog?

> Er der nogen som kan anbefale et freeware-program til masseudsendelse af
> mails.

http://tigertom-bulk-email-software.t-o-donnell-inc.qarchive.org/
http://ken-mail-server.wilcom2-inc.qarchive.org/
http://bulk-emailer.canadian-mind-products.qarchive.org/
http://vodmail-pro-9-60-free-unlimited-edition.realvatechnologies-com.qarchive.org/
http://dragndrop-e-mail-list-manager.gilmore-software-development.qarchive.org/

30 dages prøveperiode for kommercielt brug:
http://worldcast.fairlogic-systems.qarchive.org/

Det optimale ville være at finde en GPL-løsning, så slipper man for
commersial issues.

> Og er der nogen erfaringer med TDC eller One.com omkring spæring ved
> forsendelse af mange mails.

Send mails via egen IP, ikke via ISP's mailserver.

Jesper Poulsen

Fra : John Lund

Dato : 13-08-08 19:44

Tusind tak for hjælpen.

Mht ønkset om freeware skyldes det at det er et lille projekt for en
skolelærer som udgiver sin første bog. Derfor prøver jeg at holde prisen på
udgifterne ned.

Mvh

John Lund

Fra : -= JF =-

Dato : 13-08-08 19:49

John Lund skrev:

> Mht ønkset om freeware skyldes det at det er et lille projekt for en
> skolelærer som udgiver sin første bog. Derfor prøver jeg at holde prisen på
> udgifterne ned.

Der er absolut intet galt med freeware - heller ikke professionelt.
Jeg arbejder professionelt med IT og bruger da selvfølgelig freeware
hvis jeg kan finde et program som opfylder mine krav.

Mht. mailudsendelse ville ét af mine krav være at der ikke var reklame
for programmet i de mails jeg skulle udsende til kunder!

--
Mvh. John

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-08-08 16:17

> Tusind tak for hjælpen.
>
> Mht ønkset om freeware skyldes det at det er et lille projekt for en
> skolelærer som udgiver sin første bog. Derfor prøver jeg at holde prisen
> på udgifterne ned.

Mon ikke http://www.amino.dk/forums/p/38152/236039.aspx#236039 kan løse
problemet for de første 3 udsendelser?

Jeg vil ikke umiddelbart anbefale løsningen med at bruge lokalt mailrelay da
det vil kunne resultere til at dine mails ryger i div. spamfiltre, hotmail
vil ikke modtage mails til ret mange adresser ad gangen o.lign.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Jubii

Dato : 15-08-08 18:24

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Og er der nogen erfaringer med TDC eller One.com omkring spæring ved forsendelse af mange

Incredimail.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-08-08 21:36

John Lund skrev:
> [...]
> mails.
>
> Og er der nogen erfaringer med TDC eller One.com omkring spæring ved

Hej,

Pegasus Mail http://www.pmail.com/ koster ikke noget.

Mvh
TKJ