alt.startrek
Fra : Kert Rats

Dato : 07-08-08 09:32

alt.startrek er ligesom død på newsbin.cybercity.dk, dog kan jeg se mine to
nylige indlæg, men ikke øvrige indlæg fra 15. maj og frem.
På google findes gruppen med indlæg fra 15. maj og frem, men ikke med mine
nylige indlæg.

Underligt, synes jeg. Kan det være newsbin.cybercity.dk, der håndterer
alt.startrek lidt klodset?
Det er da mærkeligt, at jeg kan poste til gruppen, men ikke læse andres
indlæg af nyere dato.

Håber, at I kan hjælpe.

Venligst

Kert Rats

-----------------
www.trekkies.dk
Danmarks Star Trek-forening
med ca. 500 medlemmer

Fra : Holst

Dato : 07-08-08 09:41

Kert Rats wrote:

> Håber, at I kan hjælpe.

Prøv at kontakt Cybercitys kundeservice. Måske ønsker Cybercity ikke
længere at have den pågældende gruppe. Der er vel næppe andre end dig,
der læser den.

Fra : Ole R

Dato : 07-08-08 13:45

Den Thu, 07 Aug 2008 10:40:39 +0200 skrev Holst:

> Prøv at kontakt Cybercitys kundeservice. Måske ønsker Cybercity ikke
> længere at have den pågældende gruppe. Der er vel næppe andre end dig,
> der læser den.

CC + nyhedsgrupper er aldrig gået godt
Hvis de har smidt den væk, så kan du altid finde den på groups.google.com
jeg er ikke sikker på, om man kan bruge googles grupper direkte i en
nyhedslæser, men det er jo til at finde ud af.

/Ole