FF3 husker indtastninger
Fra : Fietsenmaker

Dato : 01-09-08 06:40

Dette gælder også når jeg laver overførsler via netbank.
Problemet er at jeg ikke kan fjerne enkelte af dem.
Det findes under punktet tekst til egen konto.
Dansk Tipstjeneste har skiftet navn til Danske spil.
Samme problem med min ændring af mobilselskab, den gamle kan jeg ikke
fjerne fra listen.
I første omgang troede jeg at listen lå hos netbanken, men når jeg går
på banken med IE så er der ingen liste.
Mit spørgsmål er om der findes en mulighed at fjerne enkelte fra listen
uden at slette det hele. At markere og trykke på Delete virker ikke.

Fra : John S. Thomsen

Dato : 01-09-08 11:53

Fietsenmaker wrote:
> At markere og trykke på Delete virker ikke.

Hold Shift nede før du trykker på Delete burde virke.

Fra : Fietsenmaker

Dato : 02-09-08 06:45

John S. Thomsen skrev:

> Hold Shift nede før du trykker på Delete burde virke.
Tak for tippet... Det virker!!