Blanketter i Vista
Fra : Carsten

Dato : 31-08-08 12:37

Hej

Jeg har før fået hjælp af gruppen, så jeg forsøger igen. Jeg har netop købt
ny PC med Vista Home Premium, og kører IE7. Når jeg vil åbne en blanket på
nettet for at udfylde den - så crasher IE7 og lukker ned, inden jeg
overhovedet får lov til at skrive et eneste bogstav. Hvad skal jeg gøre? Min
sikkerhed er indstillet til mellem-høj, og selvom jeg sætter den til lav,
sker der det samme. Gode råd udbedes

Carsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-08-08 13:53

Carsten skrev:

> [...]
> blanket på nettet for at udfylde den - så crasher IE7 og lukker ned,
> inden jeg overhovedet får lov til at skrive et eneste bogstav. Hvad skal

Du kan starte med at give os en adresse til en af de
fejlende blanketter. Blanketter kan laves på mange
forskellige måder, så uden at kunne se blanketten, har vi
ikke mange chancer for at gætte, hvad der går galt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Thunderbird til mail, og undgå at få fyldt indbakken

Fra : Carsten

Dato : 31-08-08 14:01

Hej

f.eks. denne: nr-aaby.dk/blanketter/s-2327.htm

Carsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-08-08 14:11

Carsten skrev:

> f.eks. denne: nr-aaby.dk/blanketter/s-2327.htm

Tjek denne side:
http://www.kps.dk/info/jetform_cab.htm

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.

Fra : Carsten

Dato : 31-08-08 14:46

Efter installation af filen nævnt nedenfor, får jeg nu fejlmeldingen:
"CryptoApi security server could not be initialized", når jeg vil åbne en
blanketside

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-08-08 15:06

Carsten skrev:
> Efter installation af filen nævnt nedenfor, får jeg nu fejlmeldingen:
> "CryptoApi security server could not be initialized", når jeg vil åbne
> en blanketside

Så er der nok ikke andet at gøre end at henvende dig til
kommunen, der for øvrigt slet ikke bør bruge det pågældende
system, eftersom det kun virker i Internet Explorer/Windows.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og

Fra : Carsten

Dato : 31-08-08 16:23

Hej

jeg har installeret det program, der anført, men nu får jeg meddelsen: