Vinduer
Fra : Werner

Dato : 29-08-08 19:03

Når jeg åbner nye vinduer vises de kun i ½ størrelse...
Hvad skal jeg gøre for at de som vanligt fylder hele skærmen?
Internet Explorer 7..
vh
Werner

Fra : Knud Erik

Dato : 29-08-08 19:24

"Werner" <werner@> skrev i en meddelelse
> Når jeg åbner nye vinduer vises de kun i ½ størrelse...
> Hvad skal jeg gøre for at de som vanligt fylder hele skærmen?
> [...]

Hej
Prøv følgende:

1) Åbn et IE vindue
2) Åbn et nyt IE vindue (ikke som faneblad!)
3) Luk det bagerste vinde = det som du åbnede som det første.
4) Ret det tilbageværende vindue til med hensyn størrelse og placering
ved at trække i vinduet.
4) Når det har den størrelse, som du ønsker - så hold CTRL nede, mens du
klikker på vinduets røde kryds.

Knud Erik

Fra : Werner

Dato : 29-08-08 19:38

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved at trække i vinduet.
> 4) Når det har den størrelse, som du ønsker - så hold CTRL nede, mens du

Tak, Knud Erik. Nu virker det igen...
vh
Werner

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 29-08-08 19:45

Knud Erik wrote:
> [...]
> ved at trække i vinduet.
> 4) Når det har den størrelse, som du ønsker - så hold CTRL nede, mens du

Tænk hvis Microsoft lavede biler..

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 30-08-08 00:56

Jens C. Hansen skrev:

> Tænk hvis Microsoft lavede biler..

*LOL*

Når bilerne ikke længere kan starte uden boot af operativsystem, må vi
håbe at de ikke kører Windows...

/HAL 9000: Dave, put down those Windows disks!/