Slette adresser fra adresselinjen ?
Fra : Kai

Dato : 23-08-08 10:45

Hej !

Jeg bruger windows XP og IE 6

Der er jo forskellige sider jeg er inde på hver dag, og det
er nemt lige at klikke på adresselinjen og finde dem frem.

Men jeg også en bunke adresser på listen som jeg ikke
bruger, men som jeg blot har kopieret ind, for at se hvad det er
for noget.

Kan jeg slette dem fra listen, så der kun er dem tilbage jeg besøger
hver dag, så listen ikke er så kæmpe lang ?

Jeg kan slette oversigten, men jeg vil jo gerne beholde de faste links.

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-08 11:22

> [...]
> hver dag, så listen ikke er så kæmpe lang ?
>
> Jeg kan slette oversigten, men jeg vil jo gerne beholde de faste links.

Hvorfor opretter du ikke bare som favoritter i en mappe og kalder mappen
f.eks. _1 så skulle den gerne stå øverst.

kimilar

Fra : Kai

Dato : 23-08-08 17:47

Kimilar skrev:

> Hvorfor opretter du ikke bare som favoritter i en mappe og kalder mappen
> f.eks. _1 så skulle den gerne stå øverst.

Kunne jeg godt, men det er ikke det jeg vil

Fra : Max

Dato : 23-08-08 19:29

Hej Kai

> Kunne jeg godt, men det er ikke det jeg vil

Så må du leve med det som det er :) Dog tror jeg
engang at jeg har set et program der kan editere
i listen, men husker ikke navnet.

--
Mvh Max

Fra : Per

Dato : 23-08-08 17:51

Kai wrote:
> [...]
>
> Kan jeg slette dem fra listen, så der kun er dem tilbage jeg besøger
> hver dag, så listen ikke er så kæmpe lang ?

Nej det kan man ikke i IE - det er enten alle eller ingen, der vil være
vist.

> Jeg kan slette oversigten, men jeg vil jo gerne beholde de faste
> links.

Kan ikke lade sig gøre, med mindre du kan acceptere at gemme dem som fx.
hyperlinks eller alm. bogmærker, som en anden skrev.

/Per