Problem med Explorere
Fra : Peter

Dato : 11-08-08 21:53

Hej NG!

Jeg har fået et problem som kommer straks jeg åbner IE, så popper der
spamsider op!

http://dk.darkorbit.bigpoint.com/?aid=929&aig=22

Jeg har harddisken igennem med Ad-Aware 2007 og slettet end del link, men
ovennævnte er der stadig. Hvad gør jeg?

hilsen
Peter

Jeg har IKKE været på nogle spillesider, så hvordan er den kommet ?

Fra : Peter

Dato : 11-08-08 22:00

Hej igen

Her er 2 mere!

http://dk.seafight.bigpoint.com/?aid=929&aig=74

http://www.partypoker.com/marketing/danish1.htm?wm=2820594

hilsen
Peter

Fra : Ole C

Dato : 11-08-08 22:07

Peter skrev blandt andet:

> Hej igen

> [...]

Scanner computeren med SuperAntispyware - evt. i Fejlsikker tilstand.
www.superantispyware.com

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-08 10:01

> Scanner computeren med SuperAntispyware - evt. i Fejlsikker tilstand.
> www.superantispyware.com

Jeg har fuldt lidt med i denne tråd fordi jeg også har problemet.

Har kørt dettet program www.superantispyware.com i normalt tilstand og da
det ikke løste problemet kørte jeg det i fejlsikker tilstand men problemet
er der stadig, hvad gør man så nu.

Der er lige dukket en op her på www.jubii.dk

Det er enormt irriterende.

PS: Peter har du fået løst dette problem.

kimilar

Fra : Knud Erik

Dato : 16-08-08 11:30

"kimilar" <kimilar snabel a gmail dot com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der er lige dukket en op her på www.jubii.dk
>
> Det er enormt irriterende.
>
> PS: Peter har du fået løst dette problem.

Hej
Prøv evt. at spørge eksperterne på "Spywarefri"
http://www.spywarefri.dk/forum/

Knud Erik

Fra : enkvinde

Dato : 16-08-08 11:59

> Prøv evt. at spørge eksperterne på "Spywarefri"
> http://www.spywarefri.dk/forum/
>
> --
> Mvh
> Knud Erik

Rigtig godt råd. De har nemlig lige hjulpet mig af med problemet, som
skyldtes en stribe trojanske heste, der havde invaderet maskinen.

Så bare op på spywarefri med dig

God rensetur.

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-08 11:13

> Rigtig godt råd. De har nemlig lige hjulpet mig af med problemet, som
> skyldtes en stribe trojanske heste, der havde invaderet maskinen.
>
> Så bare op på spywarefri med dig
>
> God rensetur.

Det er også fint nok, jeg har været inde omkring spywarefri og fuldt deres
råd og det har også fundet nogle ting og fjernet det, MEN det har også f...
up min AVG antivirus program, så nu vil den ikke opdaterer eller der mangler
en .bin fil når man prøver at opdaterer.

Er blevet nød til at installerer Avast virus programmet da AVG ikke vil
mere, nogen der har en løsning på det problem eller er Avast bedre.

kimilar

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-08-08 11:15

http://www.neoseeker.com/forums/62/t1216894-avg-free-8-bin-file-missing/#7

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-08 15:38
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-08-08 11:58

kimilar wrote:

> mere, nogen der har en løsning på det problem eller er Avast bedre.

Avast! _er_ bedre.

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-08 15:39

> Avast! _er_ bedre.

Så vil jeg da bruge den fremover hvis den er bedre og mere stabil end AVG.

kimilar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-08-08 20:29

kimilar wrote:

> Så vil jeg da bruge den fremover hvis den er bedre og mere stabil end AVG.

Jeg skiftede fra AVG til Avast! da jeg kørte Windows 2000. Nu er jeg
skiftet til Linux og min gamer-XP kender ikke til antivirus.

Jesper Poulsen

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 17-08-08 22:18

Jesper Poulsen skrev:

> Jeg skiftede fra AVG til Avast! da jeg kørte Windows 2000.

I de tests som jeg har set skifter det lidt, hvilke programmer der
udnævnes til de bedste "for tiden". AVG, Avast, Symantec m.fl. er blandt
de bedste hver gang. Jeg har været ude for at AVG Free fjernede nogle
generende vira, som Avast ikke kunne få øje på, men et par uger senere
kunne det lige så godt være omvendt.

Udviklingen sker så hurtigt og der er så megen konkurrence, at man ikke
håndfast kan sige hvilket program der er bedst.

Mikkel

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-08-08 23:43

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:

> Udviklingen sker så hurtigt og der er så megen konkurrence, at man ikke
> håndfast kan sige hvilket program der er bedst.

CPU-belastningen er altid mindre for Avast! end for AVG. På den konto er
Avast! at foretrække.

Jesper Poulsen

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 18-08-08 02:40

Jesper Poulsen skrev:

> CPU-belastningen er altid mindre for Avast! end for AVG. På den konto er
> Avast! at foretrække.

Ikke hvis den ikke fjerner virus.

Intet anti-virusprogram, som jeg i mange år har brugt på min private pc,
(uden at få virus i øvrigt), giver endnu mindre CPU-belastning end
Avast. Men det er det nok de færreste der vil foretrække.

Til gengæld er jeg imponeret over hvor godt de gratis
antivirusprogrammer klarer sig over for de professionelle i
effektivitet, både mht. ressourceforbrug og udryddelse af virus.

Mikkel