Hovsa - Norton gadgets fløj væk
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-08-08 14:04

Skulle lige lege lidt med gadgets. Så at vista-galleriet indeholdt gadgets
fra Microsoft + en enkelt fra Symantec. Der var en linie fra både med
Gadgets fra både Microsoft og Symantec i galleriet. Klikkede man på
Symentec-linien var der en enkelt gadgets fra Norton. Den smed jeg på
sidepanelet. Men jeg ville prøve at fjerne den og installere den igen, for
at se hvordan det funkede.
Men HOVSA. Da jeg klikkede fjern, ja så røg den ikke bare væk fra
sidepanelet, men den fløj helt ud af computeren. Prøvede at google om den,
men jeg kan ikke finde nogen Symentec-gadgets, ikke engang fra Symantec
selv.
Ikke fordi det betyder noget særligt, men hvor henter man den igen?

Er der en der ved det?