Quicktime plugin til Firefox?
Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 09-08-08 13:10

Jeg er ved at få en bærbar op at køre, men jeg kan ikke hitte ud af at
installere en Quicktime plug-in i Firefox (Windows XP).

På denne side http://www.papmuseum.dk/dk/page.asp?id=10 er der link til
nogle filmklip og når jeg klikke på en af dem, er der bare en hvid firkant
med beskeden: "Klik her for at hente plug-in".

Det gør jeg så og Firefox checker. Følgende plug-ins er tilgængelige:
"Apple Quicktime". Jeg klikker på "Næste", men nu får jeg at vide, at dette
plug-in ikke er tilgængeligt. Der er så en knap "Manuel installation" som
fører til Apples hjemmeside, men - så vidt jeg kan overskue - ikke noget
der har at gøre med Quicktime plug-ins til Firefox at gøre.

Den ER til stede på min stationære og der hedder den "Quicktime plug-in 7.5
(861". Hvordan den er kommet ind i sin tid, husker jeg ikke, men den virker
som den skal.
--
/ Mikkel

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 09-08-08 13:25

On Sat, 9 Aug 2008 14:10:03 +0200, Mikkel Mikkelsen wrote:

> Jeg er ved at få en bærbar op at køre, men jeg kan ikke hitte ud af at
> installere en Quicktime plug-in i Firefox (Windows XP).

Hmmm, ahr lige - på en anden side - konstateret, at det samme gælder for
Adobe Flash Player, så det åbenbart ikke selve Quicktime plug-in'et der er
noget galt med. Hvorfor vil min Firefox (nyeste version til XP) ikke hente
og installere de nødvendige plug-ins?
--
/ Mikkel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-08-08 14:03

Mikkel Mikkelsen skrev:
> Jeg er ved at få en bærbar op at køre, men jeg kan ikke hitte ud af at
> installere en Quicktime plug-in i Firefox (Windows XP).

Prøv at installere Quicktime og Flash manuelt via knapperne
på denne side:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:7
Du skal bruge Firefox, når du installerer dem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sunbird: gratis kalender som du kan dele med andre.