FF udskriver billeder på hovedet ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 08-08-08 17:43

Efter at jeg har opgraderet til Firefox 3 bliver billederne på en webside
vendt på hovedet når de udskrives. Teksten på siden udskrives korrekt.

Er der andre der har haft et lignende problem og kender en løsning på
problemet?

Claus

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-08-08 19:31

Claus E Beyer skrev:
> Efter at jeg har opgraderet til Firefox 3 bliver billederne på en webside
> vendt på hovedet når de udskrives. Teksten på siden udskrives korrekt.

Det lyder godt nok specielt. På en bestemt hjemmeside, eller
på alle hjemmesider? I tilfælde af førstnævnte: hvilken side?

> Er der andre der har haft et lignende problem og kender en løsning på
> problemet?

Jeg har ikke hørt om det før.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer

Fra : Holst

Dato : 08-08-08 19:53

Kim Ludvigsen wrote:

> Jeg har ikke hørt om det før.

Eneste jeg lige kunne finde med Google, men der er ikke meget hjælp.

<http://support.mozilla.com/tiki-view_forum_thread.php?locale=uk&forumId=1&comments_parentId=102770>

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-08-08 05:00

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Eneste jeg lige kunne finde med Google, men der er ikke meget hjælp.

> <http://support.mozilla.com/tiki-view_forum_thread.php?locale=uk&forumId=1&comments_parentId=102770>

Jo, den var faktisk til stor hjælp, selv om det ikke løser mit problem, for
det er nemlig med »PowerPDF« at jeg "udskriver" en side og får billedet på
hovedet. Da jeg ikke har nogen papirprinter, har jeg endnu ikke prøvet med
sådan en.

Jeg må nok til at finde en anden pdf-printer til Firefox.

Claus

Fra : Holst

Dato : 09-08-08 07:41

Claus E Beyer wrote:

> Jo, den var faktisk til stor hjælp

Det var da dejlig at kunne hjælpe

Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-08-08 17:02

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg må nok til at finde en anden pdf-printer til Firefox.

Det blev så Cute PDF som udskriver billederne i Firefox 3 retvendt.

Claus