(FF3) Den siger jeg ikke understøttet cook~
Fra : MooreHojer

Dato : 04-08-08 10:48

Hej NG

Nu er jeg i løbet af et par dage stødt ind i at hjemmesider påstår at min
browser ikke understøtter cookies, men under
'Funktioner'->'Instillinger'->'Privatliv' er der sat flueben i både
'Accepter cookie fra sider' og 'accepter tredjeparts cookies'

Er der andre steder det skal slåes til?

--
MooreHojer

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-08-08 11:29

MooreHojer skrev:

> 'Funktioner'->'Instillinger'->'Privatliv' er der sat flueben i både
> 'Accepter cookie fra sider' og 'accepter tredjeparts cookies'
>
> Er der andre steder det skal slåes til?

Nej, det er sikkert hjemmesiden, der fejler.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få dit tastatur til at lyde som en gammel skrivemaskine

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-08-08 19:43

MooreHojer skrev:
> [...]
> 'Funktioner'->'Instillinger'->'Privatliv' er der sat flueben i både
> 'Accepter cookie fra sider' og 'accepter tredjeparts cookies'

Kom med et link til siden så vi andre kan se om vi får samme fejl.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : MooreHojer

Dato : 04-08-08 21:33

> Kom med et link til siden så vi andre kan se om vi får samme fejl.

Den i dag var en joomla installation... installation blev gennemført i IE så
den er ikke længere tilgængelig...
Det er den nyeste version af Joomla, downloader fra deres side i dag.

Havde samme for nogle dage siden med min.su.dk i forbindelse med forsøg på
at logge ind med fælles pinkode.

--
MooreHojer