Hjælp til ny pc
Fra : my.spam.kill@gmail.c~

Dato : 22-08-08 10:16

Hej alle i gruppen.
Jeg skal bygge en ny pc og kan godt bruge lidt hjælp.Jeg har nogle
dele selv og pcen skal blot være til normalt brug på nettet. Jeg har
kigget lidt på edbpriser.dk og har fundet følgende kombination. Kan
jeg få nogen til vurdere, om det er en fornutigt kombination
- prisen på ca 1200 dkr og komponenterne taget i betragtning ?

Processor: Athlon 64 LE-1620 1 MB http://kortlink.dk/5p3f

Bundkort: ASUS M2N-MX SE Plus http://kortlink.dk/5p3g

Ram: Kingston 1 x 1 GB DDR2 - 533 MHz / PC2-4300 http://kortlink.dk/5p3h

Grafikkort: ASUS EAH2400PRO MAGIC/HTP (256 MB) http://kortlink.dk/5p3k

Venlig hilsen
Marie

Fra : Henning

Dato : 22-08-08 18:09

On Fri, 22 Aug 2008 09:15:58 -0700 (PDT), my.spam.kill@gmail.com
wrote:

> [...]
>jeg få nogen til vurdere, om det er en fornutigt kombination
>- prisen på ca 1200 dkr og komponenterne taget i betragtning ?

Igen igen igen igen igen... Hvad er dit behov/formål med maskinen?
Tingene skal nok fungere sammen, men hvad skal du lave med den? F.eks.
er 1G ram ikke meget hvis du vil køre VIsta.

Fra : my.spam.kill@gmail.c~

Dato : 22-08-08 11:59

Tak for dit svar.
Jeg skal køre XP og primært bruge pcen på nettet og til lidt office
brug.
Lyder fornuftigt med mere ram så jeg vil sætte 2 GB i.
Min spørgmål går mere på om valget af komponenterne er fornuftigt
prismæssigt.
Er det f.eks fornuftigt at vælge en Athlon 64 eller ville jeg få mere
for
pengene ved at bygge systemet op om en anden processor?

Vh
Marie

Fra : John

Dato : 22-08-08 21:26

<my.spam.kill@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Efter min mening kan du bruge det hele (billigste)
det er jo kun XP, nettet og lidt Office, noget andet var
hvis du skulle spille de tunge spil.
John T.