Nogle der kan sige noget positivt/negativt~
Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 22-08-08 11:04

Jeg overvejer at købe en Canon Pixma Mp970 hos dem,
men jeg kan ikke finde noget om returret på deres side.

Jeg mener, det er fastsat ved lov at man har 14 dages returret
ved online-handel, hvis ellers varen og emballagen er i
"væsentligt samme stand", som da man købte den. Er det
ikke rigtigt?

Erfaringer?

Kent.

Fra : Max

Dato : 22-08-08 11:25

Hej Kent

> Jeg mener, det er fastsat ved lov at man har 14 dages returret
> ved online-handel, hvis ellers varen og emballagen er i
> "væsentligt samme stand", som da man købte den. Er det
> ikke rigtigt?

Jo, og jeg har aldrig haft problemer med PRC Data, heller
ikke ved returnering og service.

--
Mvh Max

Fra : Rado

Dato : 23-08-08 11:15

On Fri, 22 Aug 2008 12:24:34 +0200, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Jo, og jeg har aldrig haft problemer med PRC Data, heller
>ikke ved returnering og service.

Ej heller her. Har endda oplevet at de uopfordret har refunderet mine
portoudfgifter ved returnering af defekte varer.

--
Shake The Olympic Hand
http://www.avaaz.org/en/handshake/97.php?cl_tf_sign=1

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-08-08 11:37

On Fri, 22 Aug 2008 12:03:38 +0200, "Kent \(bærbar\)"
<KentChr@mail.dk> wrote:

> [...]
>ved online-handel, hvis ellers varen og emballagen er i
>"væsentligt samme stand", som da man købte den. Er det

Korrekt...

>Erfaringer?

Jeg har de senere år lagt en væsentlig del af månedslønnen hos PRCData
og har kun godt at sige. Har altid fået god behandling...

<mlr>

Fra : BRSF-DK

Dato : 22-08-08 12:08

"Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i en meddelelse

> Korrekt...

> Jeg har de senere år lagt en væsentlig del af månedslønnen hos PRCData
> og har kun godt at sige. Har altid fået god behandling...
>
> <mlr>

Det samme her

Bjarne
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 22-08-08 12:18

"BRSF-DK" <bjafa@"FJERN"dbmail.dk> skrev i meddelelsen
> "Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

Ok - tak til jer alle .

Kent.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 22-08-08 13:08

"Kent (bærbar)" <KentChr@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Ok - tak til jer alle .

Jeg har lige købt en dims hos dem, bestilt søndag og modtog onsdag. De tog
telefonen inden for rimelig tid. Jeg havde dog det problem at de havde haft
server nedbrud søndag så min ordre var blevet ekspederet anderledes end
normalt - det betød én dags længere leveringstid og at jeg hverken fik mail
med ordrebekræftelse, T&T nummer eller andet, men varen kom da frem :)
De undskyldte da også da jeg ringede til dem ;)

Fra : Kenneth

Dato : 22-08-08 20:52

Brian Axelgaard wrote:
> [...]
> ordrebekræftelse, T&T nummer eller andet, men varen kom da
> frem :) De undskyldte da også da jeg ringede til dem ;)

Ja det var det samme her. Ordren blev først sendt
tirsdag. Jeg fik dog mine mails.

Jeg har iøvrigt handlet meget med dem her på det sidste.
Jeg er fuldt ud tilfreds med alt.

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-08-08 21:17

On Fri, 22 Aug 2008 21:52:02 +0200, "Kenneth"
<kenneth_no_more_spam@not.valid.email.com> wrote:

>Jeg har iøvrigt handlet meget med dem her på det sidste.
>Jeg er fuldt ud tilfreds med alt.

Jeg er lige blevet opmærksom på, at de for ganske nylig er opkøbt af
ProShop - Om det så har betydning for deres service skal jeg ikke
kunne sige....

<mlr>

Fra : Kenneth

Dato : 24-08-08 01:57

Michael Rasmussen wrote:
> Jeg er lige blevet opmærksom på, at de for ganske nylig er
> opkøbt af ProShop - Om det så har betydning for deres service
> skal jeg ikke kunne sige....

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til det..

De produkter jeg har set på ved proshop er meget dyre
i forhold til andre steder..og det er på trods af at de ikke
har nogen reel butik man kan afhente vare i.. og efter min
mening heller ikke noget særligt mht. til kundeservice delen.

Hvad de så har tænkt sig at gøre med PRC er svært at
gætte sig til.

Fra : Simon Petersen

Dato : 24-08-08 08:53

On Sun, 24 Aug 2008 02:56:31 +0200, "Kenneth"
> [...]

> har nogen reel butik man kan afhente vare i.. og efter min
> mening heller ikke noget særligt mht. til kundeservice delen.

Det er korrekt, også set herfra ved utallige forsøg.
En af de bedre er: http://www.computersalg.dk/
Men også der kan der forekomme underlige ting, det er dog undtagelsen.

Fra : Bent

Dato : 24-08-08 10:44

Simon Petersen <$$$@$$$> wrote:

>Det er korrekt, også set herfra ved utallige forsøg.
>En af de bedre er: http://www.computersalg.dk/
>Men også der kan der forekomme underlige ting, det er dog undtagelsen.

Har også handlet flere gange hos computersalg.dk og der meget hurtig
levering og seriøs og venligst behandling. Det ser ud til de har check
deres ting!

Fra : Rado

Dato : 24-08-08 11:56

On Sun, 24 Aug 2008 11:44:27 +0200, Bent <bent@yahoo.com> wrote:

>Har også handlet flere gange hos computersalg.dk og der meget hurtig
>levering og seriøs og venligst behandling. Det ser ud til de har check
>deres ting!

Har også gode erfaringer med dem.

Fra : Rado

Dato : 24-08-08 11:57

> [...]

>har nogen reel butik man kan afhente vare i.. og efter min
>mening heller ikke noget særligt mht. til kundeservice delen.

PRC er nu heller ikke blandt de billigste, generelt.

Fra : Kenneth

Dato : 24-08-08 12:39

Rado wrote:
> PRC er nu heller ikke blandt de billigste, generelt.

Nej men de har også en butik man kan afhente i. Det
koster også penge.

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 24-08-08 13:51

"Kenneth" <kenneth_no_more_spam@not.valid.email.com> skrev i meddelelsen

> Nej men de har også en butik man kan afhente i. Det
> koster også penge.
>
> Med Venlig Hilsen / With Best Regards
> Kenneth Iversen

Jeg har lige bestilt en MP970 hos dem, som jeg regner
med selv at hente i morgen .

Kent.

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 21:45

On Fri, 22 Aug 2008 14:07:31 +0200, "Brian Axelgaard"
<brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> wrote:

> [...]
>med ordrebekræftelse, T&T nummer eller andet, men varen kom da frem :)
>De undskyldte da også da jeg ringede til dem ;)

Når jeg bestiller hos SHG inden (tror) 18.00 så ligger det i posten
næste morgen. (medmindre postdanmark nosser i det, og det sker)
Bestiller man om formiddagen og bor i omegnen af århus så leveres der
senere på dagen.
(dette selvfølgeligt kun med varer på lager)

Har kun en erfaring med PRC data og den er 15 år gammel, men der tog
det 1 måned at få leveret dele til en pc.

Fra : _

Dato : 23-08-08 23:42

"BRSF-DK" <bjafa@"FJERN"dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i en meddelelse

Du er måske ansat på vinduesfabrikken?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-08-08 12:03

On Sun, 24 Aug 2008 00:41:42 +0200, "_" <_z@spam.kd> wrote:

>Du er måske ansat på vinduesfabrikken?

Nope - Arbejder ikke i Viborg....

<mlr>

Fra : Ole C

Dato : 22-08-08 13:14

Kent (bærbar) skrev blandt andet:

> Jeg overvejer at købe en Canon Pixma Mp970 hos dem,
> men jeg kan ikke finde noget om returret på deres side.

Så har du godt nok ikke kigget særligt grundigt:
http://www.prcdata.dk/handelsvilkaar/23/

--
vh
Ole C

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-08-08 16:51

Kent (bærbar) skrev bl.a. følgende:

> Jeg overvejer at købe en Canon Pixma Mp970 hos dem,
> men jeg kan ikke finde noget om returret på deres side.

Det er ellers ikke til at overse!

Claus