SATA ??
Fra : Lars

Dato : 22-08-08 00:31

Hej jeg har en pc med 4 SATA stik. Alle 4 er i brug.
Men jeg vil gerne have en harddisk mere i maskinen..

Er der nogen der ved om an kan få et pci kort man kan sætte
i, så der på den måde kommer et eller flere stik ???

mvh
Lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-08-08 07:34

Hej!

Lars wrote:
> Hej jeg har en pc med 4 SATA stik. Alle 4 er i brug.
> Men jeg vil gerne have en harddisk mere i maskinen..
>
> Er der nogen der ved om an kan få et pci kort man kan sætte
> i, så der på den måde kommer et eller flere stik ???

Der findes et hav af PCI SATA controllere du kan sætte i maskinen og få
flere porte.

Har evt. en du kan afhente i Helsingør for Cola hvis det er ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader