Webcam giver blue screen på Vista
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 21-08-08 18:50

Jeg har et Logitech webcam pro 9000 til min Dell XPS bærbare. Når webcamet
er tilsluttet under opstart, så kommer der blue screen med meldingen
"IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL"

Er der nogen der har en løsning på ovenstående? Webcamet er opdateret med
nyeste drivere og Vista (home premium) er også opdateret.

Jeg deaktiveret det indbyggede webcam i enhedshåndtering, da jeg tænkte det
kunne være en konflikt der, men det hjalp ikke

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-08-08 20:57

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> Jeg har et Logitech webcam pro 9000 til min Dell XPS bærbare. Når webcamet
> er tilsluttet under opstart, så kommer der blue screen med meldingen
> "IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL"

Skriv noget mere

Jesper Poulsen

Fra : _

Dato : 25-08-08 01:25

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Skriv noget mere
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Skriv noget mindre.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-08-08 08:09

_ wrote:

> Skriv noget mindre.

Det burde du nu gøre. Jeg har oplevet ét fornuftigt indlæg fra dig i al
den tid jeg har været på Usenet.
Dig derimod, du troller bare rundt. Har du ikke noget fornuftigt at gi'
dig til?

Jesper Poulsen

Fra : Peter Larsen

Dato : 30-08-08 06:00

_ wrote:

> "Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Skriv noget mindre.

Hvis ikke han citerer noget mere er det ikke til at se, hvilken anden
hardware's adresse-område det webcam eller dets driver konflikter med.

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 31-08-08 09:23

"Peter Larsen" <digilyd@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis ikke han citerer noget mere er det ikke til at se, hvilken anden
> hardware's adresse-område det webcam eller dets driver konflikter med.

Den genstarter så hurtigt, at jeg ikke kan at skrive det ned, så her kommer
i stedet et billede:

http://www.flickr.com/photos/pudekamp/2813596172/sizes/o/

Håber det kan kaste lidt lys over sagen.

På forhånd tak.

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 31-08-08 09:35

".°o.O Thomas O.o°." <flash4@it.invalid> skrev i en meddelelse
> "Peter Larsen" <digilyd@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Den genstarter så hurtigt, at jeg ikke kan at skrive det ned, så her
> kommer

Brug tasten Pause/Break
kurt

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-08-08 19:08

Kurt Pedersen wrote:

> [...]

Ja, det gør det, se:

http://search.live.com/results.aspx?q=stop+0x0000000A&mkt=en-GB&FORM=IEFM&src=IE-Address

hvis da ellers man bliver klogere af de søgeresultater, jeg har ikke læst
dem i detaljer. Umiddelbart synes jeg det ligner en dma konflikt ... sådan
bare baseret på overskrifterne.

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 31-08-08 21:03

> [...]
> dem i detaljer. Umiddelbart synes jeg det ligner en dma konflikt ... sådan

"Typically due to a bad driver, or faulty or incompatible hardware or
software." Kunne godt se ud som det er Logitechs driver der driller. Nogen
der ved om man kan bruge andre drivere end lige Logitechs?