Kan ikke læse 8Gb sd kort
Fra : Lars A

Dato : 21-08-08 11:29

Hej.
Jeg kan ikke læse mit 8Gb SD kort i min Sandisk readerImageMate 12 in 1.
2Gb kan jeg læse. Er der noget med at Sandisk readeren ikke kan læse mere
end 2Gb.
Findes der en reader kan der klare 8Gb.
Mvh Lars

Fra : J

Dato : 21-08-08 11:50

On Thu, 21 Aug 2008 12:28:37 +0200, "Lars A"
<lars-arvoe@trut_i_hornet.dk> wrote:

> [...]
>2Gb kan jeg læse. Er der noget med at Sandisk readeren ikke kan læse mere

Det lyder utroligt. Men alt over 2 Gb flash i SD er SDHC (high
capacity). Har du ikke en usb-sokkel til flashkort. Det fulgte da med
mit sandisk 8 Gb flashkort.

Ellers kan jeg ikke svare på spørgsmålet.

mvh

John

Fra : Lars A

Dato : 21-08-08 12:22

> [...]
> mit sandisk 8 Gb flashkort.
>
> Ellers kan jeg ikke svare på spørgsmålet.

Jeg kan se på Sandisk hjemmeside at reader jeg har ikke understøtter sdhc.
Det er ikke et Sandisk sd kort jeg har men et A-data, og der var ikke nogen
usbsokkel til usb med da jeg købte det.
Mvh Lars